Toon posts:

Belinea 101520 voeding?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb bij de milieu straat een Belinea 101520 TFT opgeraapt, nu wil ik graag kijken of dat ding nog werkt alleen kan ik er niet achter komen wat het aantal Volts van de voeding is en ik wil hem niet opblazen.
Heeft iemand er een of weet wat voor voeding er op moet? :?

• tisloafp
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-07 16:45
Gewoon 220 :?

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-07 09:01

Diamon

The Weird One

Meestal werken deze dingen met een voltage tussen 17V en 19V.
Je kunt es contact opnemen met Belinea, want op internet kan ik niet ergens de spec's vinden van de voeding.

Ps, staat het er niet gewoon op.

And The Only One

Verwijderd

Topicstarter
Het scherm gevonden zonder voeding, en op de poot staat verder weinig, er zit wel een aansluiting voor een voeding die lijkt op een Adapter zoals van een Nokia of een HP printer.
9 volt gaf even een oplichting van het lampje maar ging vervolgens uit en niet weer aan dus ik denk dat het voltage wat hoger moet liggen maar ik durf hem niet te veel te geven.
Misschien is bellen met Belinea de beste oplossing, maar ik dacht misschien is er hier iemand met zo'n scherm dan weet ik het gelijk.

Verwijderd

[url="http://www.google.nl/search?q=Belinea+101520+voltage&hl=nl&ie=UTF-8&oe=UTF-8"]http://www.google.nl/search?q=Belinea+101520+voltage&hl=nl&ie=UTF-8&oe=UTF-8[/url]

zo hiero de juiste specs
(8>

Verwijderd

Topicstarter
blijkt dat ik weer niet zoeken kan, ik ga even spitten thanks.

Verwijderd

Topicstarter
Oké volgens mij moet het met een 12 volt lukken dus ik gok dat het met een 13,8 volt trafo ook wel lukt maar nu zit ik nog wel te twijfelen hoe het stekkertje aan te sluiten (polariteit?) + binnen of buiten.

Verwijderd

Topicstarter
kick

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-08 11:02
Op maandag 22 juli 2002 23:06 schreef Brutus het volgende:
Oké volgens mij moet het met een 12 volt lukken dus ik gok dat het met een 13,8 volt trafo ook wel lukt maar nu zit ik nog wel te twijfelen hoe het stekkertje aan te sluiten (polariteit?) + binnen of buiten.
Dat kun je waarschijnlijk wel nameten als je het ding open maakt..

Op de grotere vlakken op een pcb, en op metalen frame's staat meestal gewoon de ground.. Dus als je tussen een stukje frame en de voedingsconnector meet, dan moet je een hele lage weerstand meten voor de ground-aansluiting.
Pagina: 1