Toon posts:

[WinMX] [XP] 2e PC geen connect??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey peeps,

Uiteraard heb ik eerst de Search gebruikt en Google ken ik ook uit mijn hoofd inmiddels...

Ik heb een probje, eindelijk had ik mijn netwerkje XP <-> XP goed werkende, nou heb ik nog één probleempje over...
Op mijn PC heb ik alles draaiende, enkel op de client kan ik maar geen verbinding krijgen met het WinMX netwerk. Primaire verbinding en ook een secundaire verbindng komt niet tot stand. :? :?

Netwerk draait op een standaard 192.168.x.x LAN en is geshared met LANSuite 2002 (602 Software). Draai er ook ZoneAlarm Pro 3.nogiets op. Client PC maakt verbinding via een Socks5 Proxy poort 1080. WinMX verwezen naar de Socks5 proxy via poort 1080 en doet niets.

Client PC heeft volle rechten via ZA. Heb in ZA ook al eens poorten toegewezen, maar mocht niet baten.

M.a.w.: HeLLuP!!! :) :)

Verwijderd

Topicstarter
niemand?

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-08 21:35

Arno

PF5A

Ik zou vooral binnen 24hr je topic omhoog schoppen... dan loop je nog kans op een slotje ook ;)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Verwijderd

Topicstarter
Schop (na bijna 24 uur) :)

Verwijderd

Topicstarter
Weet dan echt niemand iets??? PLEASE? :?

• Krammie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-06-2022
Kun je zonder firewall wel een verbinding krijgen?
Kun je zonder proxy wel een verbinding krijgen?

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 24 juli 2002 17:02 schreef Krammie het volgende:
Kun je zonder firewall wel een verbinding krijgen?
Nope, gaat ook dan niet lukken.
Kun je zonder proxy wel een verbinding krijgen?
Zonder proxy wil die andere PC helemaal NIETS doen, dan werkt alleen intern netwerk nog.

Verwijderd

het kan zijn dat als je de modem op de uplink hankt de eerste uitgang niet meer werkt. Dat verschilt per switch.

Verwijderd

ok ik heb ook inet via een andere pc en heb ook WINMX (en het werkt).

Je moet bij opties (winmx) incoming TCP connections de bovenste aanvinken (port 6699)
Pagina: 1