10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem
Loopt die ruis mee op het toerental van je motor, dus het gepiep wordt hoger als je gaat gassen?
Ik had dit ook met m'n auto en dat heb ik opgelost met filters op de stroomtoevoer. En voor de zekerheid had ik ook op de ingang van de eindtrap een filter gezet.
Ik had dit ook met m'n auto en dat heb ik opgelost met filters op de stroomtoevoer. En voor de zekerheid had ik ook op de ingang van de eindtrap een filter gezet.
TEAM_JOE_BAR
Heb ik ook gehad. Inderdaad oplossen met een filter op de stroomtoevoer. Bij mij was het toen meteen weg.
Money for nothin' and your chicks for free
Welke filters kan ik hiervoor het best gebruiken?Op maandag 22 juli 2002 15:31 schreef Mr.Wizzard het volgende:
Loopt die ruis mee op het toerental van je motor, dus het gepiep wordt hoger als je gaat gassen?
(ik shop normaal gesproken bij Ron de Vries, dus die hebben de meeste kwaliteitsproducten wel)
systeem
daar moeten ze vast zo'n filter hebben, en het probleem kenne ze daar ook wel met bijbehorend advies
K, moet ik daar do. avond maar ff langs, want dit is kut zo. (moet nu de hele tijd muziek zo hard zetten dat ik dat storen niet meer hoor
)
systeem
signaal en stroomkabel ver genoeg uit elkaar liggen?
wil nog wel eens het probleem zijn
mollie
mollie
stroomkabel via links, signaal via rechts uiteraard, dus dat moet goed zijn.Op maandag 22 juli 2002 17:15 schreef mollie het volgende:
signaal en stroomkabel ver genoeg uit elkaar liggen?
mollie
systeem
Een ontstoringscondensator verhelpt dat probleem ook meestal, vraag er maar naar bij je electronicaboer.
Time is never wasted when you're wasted all the time.
Verwijderd
Ik had ook zo'n gezoem dat met het motortoerental meeging, ground loop isolator tussen de RCAs en het gezoem was weg. Kostte iets van FL25 bij de caraudiozaak.
ground-kabel niet te lang en/of te dun?
line en plus bij mekaar liggen?
¯\_(ツ)_/¯
Ground +- 60cm.Op dinsdag 23 juli 2002 09:52 schreef beschuitfluiter het volgende:
ground-kabel niet te lang en/of te dun?
Line en plus alleen laatste stukje +- 5 á 10cm bij elkaar in de buurt.
systeem
Pagina: 1