Er is iets wat ik me al een tijd afvraag. Het is al een hele lange tijd geleden maar ik heb een keer op Discovery een uitzending gezien over Egypte. Er waren een aantal wetenschappers die de pyramides waren binnen getreden en daar troffen ze verschillende muurschilderingen aan. Op 1 van die schilderingen was een vreemde kruik getekend die licht zou moeten geven. Dit hebben de wetenschappers later proberen na te maken en wat blijkt nu: als je de kruik vult met azijn geeft de kruik op een bepaalde manier licht.
Mijn vraag is nu: hoe konden de egyptenaren het licht al hebben kunnen uitvinden? Zou dit misschien kunnen door hulp van buitenaf (aliens)?? Zouden de egyptenaren misschien meer van zulke dingen hebben uitgevonden en die later misschien verloren zijn gegaan en nog weer later door ons zijn herontdekt?
Mijn vraag is nu: hoe konden de egyptenaren het licht al hebben kunnen uitvinden? Zou dit misschien kunnen door hulp van buitenaf (aliens)?? Zouden de egyptenaren misschien meer van zulke dingen hebben uitgevonden en die later misschien verloren zijn gegaan en nog weer later door ons zijn herontdekt?