Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand toevallig de posttarieven om een pakketje vanuit Duitsland naar Nederland te verzenden. Op de site staan geen tarieven, heb wel al een mailtje verstuurd.

Het gaat hier, wederom :P, om een canon A40.

• HermeS
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-03 15:52
ik zou een mailtje sturen naar het bedrijf waar je het van plan bent om tekopen.

Vaak heb krijg je dan ook meteen een indicatie over hun service (als ze reageren of niet).

En verder kan het zijn dat ze er een eigen prijsbeleid op na houden. hier in Nederland rekent de ene shop 5 euro verzendkosten en de volgende 10. Dus het zegt niet echt veel.

Verwijderd

Weet iemand toevallig ook hoelang het duurt om deze camera te leveren?

Ik ga volgende week maandag op vakantie en als ik hem nu voor zaterdag binnen kan hebben... dat zou wel erg mooi zijn :)

Verwijderd

Ik weet niet of je er iets aan hebt, maar hij is deze week bij Megapool in de aanbieding voor 439 euro.

Verwijderd

Op maandag 22 juli 2002 14:24 schreef aardappelhoofd het volgende:
Weet iemand toevallig de posttarieven om een pakketje vanuit Duitsland naar Nederland te verzenden. Op de site staan geen tarieven, heb wel al een mailtje verstuurd.

Het gaat hier, wederom :P, om een canon A40.
24 euro

Verwijderd

Op maandag 22 juli 2002 18:26 schreef quatsch het volgende:
Ik weet niet of je er iets aan hebt, maar hij is deze week bij Megapool in de aanbieding voor 439 euro.
Dat is dus onwijs duur... bij de Block kost ie gewoon al 399 Euro.

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Nu online

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Stop eens met zulke onnozele topics. :Z
Dit hoort niet in GT. :X

Whatever.

Verwijderd

Dat is dus onwijs duur... bij de Block kost ie gewoon al 399 Euro.
Ik houd me niet zo bezig met digitale camera's enzo, ik weet dus ook niet of het duur is of niet, ik zag alleen toevallig dat ie in het krantje van Megapool stond. Aanbiedingen van Megapool zijn trouwens meestal nog steeds te duur, maar dat terzijde.

Verwijderd

gewoon contact opnemen met die zaak waar je die camera besteld en dan weet je het! simpel toch...

Verwijderd

Op maandag 22 juli 2002 18:50 schreef quatsch het volgende:

[..]

Ik houd me niet zo bezig met digitale camera's enzo, ik weet dus ook niet of het duur is of niet, ik zag alleen toevallig dat ie in het krantje van Megapool stond. Aanbiedingen van Megapool zijn trouwens meestal nog steeds te duur, maar dat terzijde.
Ik weet het toevallig omdat ik vandaag naar de stad geweest ben om te kijken naar die Canon A40, alleen was ie nergens meer verkrijgbaar :(

Maar nu wil ik hem via internet bestellen, maar hoelang gaat dat duren :?

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19:12

Wokschotel

Op 6 wielen

Op maandag 22 juli 2002 18:51 schreef Tubbietje het volgende:

[..]

Ik weet het toevallig omdat ik vandaag naar de stad geweest ben om te kijken naar die Canon A40, alleen was ie nergens meer verkrijgbaar :(

Maar nu wil ik hem via internet bestellen, maar hoelang gaat dat duren :?
Vorige week donderdag besteld, levertijd was 2 tot 3 weken. En volgens mij is Meendering met z'n verkeerde been uit bed gestapt ofzo :+

Een niet nader te noemen Abrahamitische religie kan uw vrijheid schade

Verwijderd

Hmmm, kunnen ze überhaupt wel in Nederland leveren? :?

Ik wilde ook eens wat bij het Duitse Medion bestellen, maar zij kunnen niet leveren in Nederland :(

Verwijderd

Die A40 kost daar in Duitsland ¤ 339,-, dus da's redelijk goedkoop...

• Gorefest
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-03 09:07

Gorefest

serial killer.

Mensen lees nou eens goed de voorwaarden van tiefpreis.de |:(
Hun bemiddelen alleen maar tussen jou en een aanbieder van het desbetreffende item dat je wilt kopen. Deze bemiddeling kost je 10 Euro, je betaald het complete bedrag aan tiefpreis + dus die 10 Euro, en verder krijg je het adres van de aanbieder en moet je verder alles zelf maar regelen.
Ook als de koop niet doorgaat kost je dit toch 10 Euro.
Ook wordt er geen levertijd gegarandeerd.
Dus mij advies....NIET BESTELLEN.

Je kunt beter eens rondkijken op [url="http://www.geizhals.at"]http:\\www.geizhals.at[/url] en selecteer daar EU of Duitsland hier vind je de camera's net zo goedkoop zonder dat je het extra geld kost.

-edit-
Hier een directe link naar de Canon Powershot, al vanaf 335 Euro. Ook de levertijden staan erbij en er zit een forum bij over alle winkels. Zodat je je ervaringen kunt delen etc.
[url="http://www.geizhals.at/eu/?such=powershot+a40&a=30728"]Canon Powershot A40[/url]
Pagina: 1