Toon posts:

Help?? slechte geforce mx score

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
dit zijn mijn syteem specs asus a7v,duron 700 @700 128 mb pc 133 en MSI starforce 817
ik haal met 3d mark2000 de belabberde score van 2817 heb ik nou een slechte upgrade gedaan? ik had eerst een V3000 hiermee haalde ik 2815 volgens mij moet een geforce mx toch hoger kunnen scoren op mijn systeem any suggestions. ik gebruik de detonator 6.31 drivers. zijn er mensen met vergelijkbare systemen ??? wat scoren jullie met je gfmx

Verwijderd

Topicstarter
ik heb net de test opnieuw gedaan maar dan met T&L uit dan haal ik 3218 (nog steeds klote dus) volgens mij stuur ik gewoon die stomme MX kaart terug en plaats ik mijn v3 terug score is toch hetzelfde (zonde van m'n geld)

Verwijderd

Toevallig wel alle mobo drivers geinstalleerd ? Nieuwste bios etc...

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Nu online

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Die score is normaal hoor, t'is een MX kaart!

Ik haal 5000 3Dmarks (Athlon 750@900, Geforce DDR, 128meg)

Whatever.

• Milly
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Kom op zeg. Die score is echt niet normaal voor een MX kaart. Ik heb een tragere processor (Celly525), minder geheugen (96 Mb) en mijn score is hoger (ong 3500). Met een Duron 700 moet je toch echt een stuk hoger kunnen dan dat...

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb voor mijn mobo de nieuwste bios geinstalleerd ook de via drivers zijn geinstalleerd en toch zo'n klote score, ik dacht dat een mx veel sneller zou moeten zijn dan een V3 maar dat valt dus vies tegen. Gexxie is very unhappy!!!

Verwijderd

Topicstarter
hey Millyways welke Video kaart heb je dan ook een MX zo ja welk merk. ik probeer erachter te komen of het nou gewoon ligt aan die klote MSI kaart van mij

Verwijderd

Topicstarter
Ik schaam me bijna maar ik heb net alle drivers weggegooid opnieuw geinstalleerd (via 4in1 en detonator) en ik haal nu een score van 4737 veel beter dus (i'm so happy) o ja ik heb ook DMA aangezet voor m'n hard disk al weet ik niet of dat ook heeft bijgedragen aan mijn nieuwe score. in ieder egval bedankt voor de replies als er dus mensen zijn met hetzelfde probleem probeer dus gewoon de via drivers opnieuw te installen doe hetzelfde voor je detonator drivers en check of je DMA hebt aanstaan.
Nu ga ik proberen mijn kaartje over te klokken. Gexxie is now very very happy.
Pagina: 1