normaal???

Pagina: 1
Acties:

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-02 19:19
Ik zat te gamen op de CS server van tweakers(counterstrike.tweakers.net:27017)... zeg ik dat ik het niet meer zo leuk vind, en wil gaan... en zeg dus mzzls, zegt [GoT]Dutch Commando dat ik een zeikerd ben, toen zei ik.... "Als je weg wilt, en ff mzzls tege iedereen zegt dan ZEIKEN??" «ofzoiets» en werd gekickt van de server...

Dus je mag geen mzzls meer zeggen tege iemand (was dit keer tege [rudy] bedoeld), omdat je dan zeikt, ben je het er niet mee eens, word je gekickt???

Wat vinden jullie hier nou van? Heb ik wat verkeerds gedaan? zoja... wat ?

• RedHat
of heeft iemand hier iets verkeerd opgevat???

• KingNothing
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-01-2024
Als het zo is wat jij zegt is het niet echt vriendelijk nee. Of beter gezegt plain lame.

Die-hard Brexiteer

• RedHat
't kan een misverstand zijn misschien???
'k vond het wel zeer vreemd, en voor ze me kicken, kunnen ze toch wel zeggen waarom ik gekickt word? dan snap ik het misschien?

• KingNothing
Tja..
Ik zou me er niet zo erg druk om maken, die dingen gebeuren eenmaal. Ik heb het ook vaak genoeg meegemaakt en misschien heb ik onbewust ook wel eens een grote mond gehad op een server. Blijf je toch houden.

Die-hard Brexiteer

• RedHat
ah, bedankt voor de tip...
't was in ieder geval niet opzettelijk ofzo?

Verwijderd

Wesley: jij dacht dat ik je zeikerd noemde omdat je mzzl ofzo zei..

Reden: Ik kickde je omdat je voor mijn gevoel gewoon weer verder wou gaan met zeiken..
ik had daar echter niet zo zin in dus verdween jij van onze Geliefde (af en toe trage) GoT clan server

Sorry als we daardoor geen vrienden meer zijn ;)

[GoT]Dutch Commando

**
Don't like me? I don't care
Hate me? I don't care
Wanna kill me? I don't care
Kill me? You've got my atention
**

Verwijderd

volgende keer ook ff vertellen wat er gebeurt was enz voordat je gekicked werd.
Tis wel makkelijk om mij lame etc te noemen..
Maar als mensen de rest horen ist ff anders.

Wesley liep dus het hele level al te zeiken over van alles oa. over de o zo trage server.
Waren nog paar andere GoT'ers en wij vonden dat Wesley wel is wat minder mocht zeiken en zeiden er wat van.

Hij reageerde er echter niet op en ging gerust verder.

1 ronde was die ook weer aan't zeiken en ik was al dood en aan 't begin van volgende ronde TOEN HIJ WEG WOU GAAN zei ik "zeikerd"
hij dacht dat ik omdat hij mazzel enz zei zeikerd noemde en wou daar weer hele discussie over beginnen.

Daar had ik
**ik inmiddels al vrij geirriteerd door al dat gezeik van 'm**
GEEN zin in en heb hem omdat hij toch al weg wou gaan ff geholpen de server te verlaten.

Tip voor Wesley: niet meer zoveel zeiken.

[GoT]Dutch COmmando

• reapher
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 07-02 00:22

reapher

Z POWER

wahahahahahahaha

je kickt toch niet iemand als ie zeikt, dan ben je de hele dag bezig, want iedereen zeikt

Click hier niet

• KingNothing
Dat is jouw mening, niet de mijne.
Waar ik meestal speel met een vast groepje wordt ook weleens gezeikt over lags enzo but that's it. Maarja wij spelen dan ook al enige tijd online. Het zijn meestal de newbies die een nieuwe pc kopen+ Quake3 Arena en meteen geownd worden. Die gaan gelijk schreeuwen dat je een aimbot heb. Ik zeg niet dat dat voor iedereen geld, ik zeg wat ik meemaak.
Ik had een tijdje terug een ping die nooit lager was dan 200 en dan komt er een newbie met een superlage ping maar niet zoveel skills die dan verliest en gelijk krijg je het woord " aimbot " errug grappig :)

Die-hard Brexiteer

Verwijderd

Wat een zeikerd zeg die Paestero!! ;)

Verwijderd

dank je dank je :)

Zou 't trouwens weer doen..
Hebben 't tig keer zelfs als server gevraagd of die wou kappe met zeiken maar hij ging door..
Toen vroeg die er wel om :P

Beyondhorizon: dan komt heel heeel erg bekend voor :-)
af en toe als ik lekker ga.. zijn er altijd wel van die mensen die dan zeggen zo van " Jij hebt aimbot!!!"
Denk ik ook zo.. leeer jij spelen dan ga ik lekker verder

• RedHat
huh??
hoe kan ik console log aanzetten, wat dutch commando hier neerzet klopt van geen kanten? Is misschien handig voor de volgende keer, kan ik n'se en log hiero neerzetten :(

• RedHat
en "zeiken",
als ik zeg dat ik amper kan lope bijvoorbeeld, is dat meteen zeiken? vraag ik me af hoe het met je sociale leven is gestelt:)

• RedHat
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Ik kickde je omdat je voor mijn gevoel gewoon weer verder wou gaan met zeiken..[/quote]ik wil je helemaal niet aanvallen ofzo, maar als je iemand kickt omdat je "denkt" "denkt" "denkt" vraag ik me toch wel af wat je "weet":) misschien wou ik er wel niet over doorgaan en laten rusten, en dan kick jij mij omdat je "denkt" "denkt" "denkt"...

maar goed, ik heb laatste tijd niet meer zoveel plezier op [GoT], ik kan vaak amper schieten enzo, dat is opzich wel jammer, want als ik 1 server leuk vind, is het [GoT] server wel!

• RedHat
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>ik had daar echter niet zo zin in dus verdween jij van onze Geliefde (af en toe trage) GoT clan server[/quote]als jij ergens geen zin in hebt, ga je maar kicken?>:)

• RedHat
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>en heb hem omdat hij toch al weg wou gaan ff geholpen de server te verlaten.[/quote]en je kickt voor de gein:(

• RedHat
Dutch Commando,

ik heb alles nog n's een paar keer overgelezen, ik denk toch, dat ondanks het zeiken, eigenlijks niet nodig was te kicken, want, kijk n's naar mijn situatie: als je amper kan lopen enz, dan mag je heus wel n's zeiken vind ik hoor... Maar goed, dutch commando heeft hier het woord, ik kan d'r niks meer aan veranderen, maar ik hoop wel dat je volgende keér n's wat probeert mee te leven in de betreffende persoon...

Ik weet nu niet meer precies hoe het gegaan is, het is al een week (?) geleden, ik hoop dat dit onze vriendschap niet heeft beschadigd >:) lol

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/i/edit.gif Edit

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:13

Animal_X

Rodin

Wesley hoelang zit je hier nou???
en dan nog niet die edit knop gevonden!!!

Waarom maak je hier trouwens een topic over kon je dit niet gewoon ff met Dutch overleggen??

En ach ik weet verder niet hoe het gegaan is maar het is de server van [GoT] en als je er iets niet bevalt speel je er toch niet.

[GoT]Animal_X

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

• RedHat
animal x, als jij mij vertelt hoe ik hem kan bereiken, ok! ik heb niks van hem! helemaal niks!

en over, ga dan ergens anders spelen, door 1 incidentje ga ik niet ergens anders spelen hoor... jij verhuist toch ook niet als 1 X het water het niet doet bij jullie in huis, 1 X tv storing is ofzo?? Ok Dan!

Sorryh van die edit:)

• Animal_X
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:13

Animal_X

Rodin

Hoe je hem kan bereiken??
Hij zit (bijna) elke dag wel een keer in de GoT server dus als hij er is ga er dan ff heen.

En ik zei neit dat je meteen ergens anders moest gaan spelen, ik zij ALS het je niet bevalt en je vermaakt je er nog prima heb ik door dus van mij kom je daar elke dag spelen.
(als je niet teveel zeurt :))

[GoT]Animal_X

"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."

• RedHat
roflmao...
tja, ik laat het maar gewoon zitten, wat gebeurt is, is gebeurt... maar goed, ik was wel ff pissed:( sorry for the trouble! I got the point!

:)
Pagina: 1