Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik wil mijn KPN Premium abbonnent verlengen, en daar bij wil ik een andere telefoon aanschaffen.
Ik zat te dneken aan de Nokia 6510, is er ergens een prijslijst beschikbaar zodat ik kan zien hoe duur die telefoon nog is icm die verlenging?

En als het kan ook vandere merken ( Siemens/Ericson/Samsung)

Alvast Bedankt

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:17

Korakal

Up up up!

Premie bij een 2-jarige verlenging is 145,21.

Toestelprijzen kun je in de pricewatch opzoeken.

Verwijderd

Ik zou in ieder geval aan willen raden met KPN zelf contact op te nemen.
Misschien valt er wat te 'ritselen' als ze je staat van dienst zien. (Hoe lang ben je al klant, wat is gemiddeld gebruik, betalingsgedrag etc.)

Dit kan wel eens een gunstiger aanbod opleveren dan een belzaakje op de hoek.

Makkelijk is wel als je dan weet wat voor toestel je wilt.
Dan kan je ze bij KPN meteen wat concreets laten aanbieden.
Onder het motto: "Luister ik ben al lang klant bij jullie en tevreden.
Eigenlijk wil ik wel bij jullie klant blijven. Ik wil een nieuwe telefoon merk xxx, type xxx.
Kunnen jullie zelf een interessant aanbod doen ?"

Verwijderd

Ik weet wel hoe dit bij Vodafone werkt. Je krijgt weliswaar een premie, maar alleen bij de aanschaf van een nieuw toestel. Wil je met je oudje doorbellen en toch verlengen, dan kun je de premie op je buik schrijven.

Zelfs al koop je bij Vodafone een nieuw toestel, dan ben je nog steeds veel duurder uit dan wanneer je bijvoorbeeld bijBelcompany een nieuw abo+toestel neemt. De aansluitkosten heb ik daarbij al meegenomen.

Ik moest voor een 2 jarige verlenging bij Vfone ¤365,- bijbetalen voor een Nokia 6310i, terwijl ik voor een ¤400,-het ding zonder abo kan kopen :(

Verlengen doe ik dus maar niet meer. Stelletje neppers daar. De service die ik bij Libertel wél had, is met de overname door Vodafone down the drain gegaan...

Let wel: Wanneer je een Vodafone abo bv via Belcompany verlengt, dan krijg je een prijs die afhankelijk is van je belgedrag....

• Tanu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-12-2023
Hoi,

Hierbij m'n eerste post ;)

Heb jaren een bijbaantje bij Primafoon gehad. Had daar soms klanten die echt absurd veel belden, maar helaas... Vaste premies ('vergoeding' in vaktermen), en ook voor zulke klanten konden geen betere aanbiedingen gedaan worden door KPN.

Misschien is het anders als je een zakelijke klant bent, wat je met 'n Premium-abo eigenlijk ook bent. Je zou evt. bij een Business-center langs kunnen gaan. Alternatief kun je ook proberen via zo'n internet-gsm-toko zaken te doen.

Er zijn er die ook bij verlengingen cashdeals aanbieden. Zelf neem ik tegenwoordig gewoon elk jaar een nieuw abo, hoewel Dutchtone me vorig jaar een aantrekkelijke aanbieding deed: 1 jaar verlengen, 3 maanden gratis, 8310 voor 159 gulden :9~

Veel wijsheid...

Verwijderd

Topicstarter
Heb net naar KPn gebeld.

De vrouw die ik aan de lijn had vertelde mij dat ik evenveel korting kreeg als bij het aanschaffen van een nieuwe abbonnement.

Duswat is nou waar :)

Verwijderd

Dat klopt! Ik had ook getracht mijn KPN abonnement te verlengen i.v.m. nieuw toestel, de toestel prijzen zijn dan hetzelfde als je een nieuw abonnement aanschaft. Ongeacht hoeveel je belt, want klantloyaliteit kennen ze bij KPN niet. Ik belde vrij veel (EUR 150,-) per maand met een HI 400. Betaalde altijd netjes mijn rekening.

Verwijderd

Let op: Ik heb het in mijn verhaal over Vodafone only....

• Tanu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-12-2023
KPN noemt dat 'klantenbinding' :7 Erg slimme tactiek, volgens mij raken ze hier vrij veel mensen door kwijt. Penny wise, pound foolish

• Allardie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:03

Allardie

AT..

je hebt bij veel online telecomwinkels een offerte "ding" voor verlengingen.

Ik had kpn (debitel) 90 minuten, als ik dat verleng kost een nokia 6510 geen 340 euro ofzo maar 199. (bij gsm.nl, sommige iets duurder).

Ook zo'n 140 euro korting dus.

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:37
Ik heb mij contract verlengd bij KPN, je moet wel 2 jaar doen ipv 1 jaar, maar je krijgt dezelfde korting als een nieuw abbo.
Pagina: 1