Toon posts:

Outcast trouble 2 install

Pagina: 1
Acties:
  • 16 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Okeej mensen,

er is hiero vast wel 1 persoon die me kan helpen...ik heb al heel lang geleden outcast geinstalleerd...maar...zoals je bij mijn naam al ziet ben ik nogal verzot op het spel. Maar nu wilde ik het laatst weer installeren, en dan gebeurd er iets heel erg vaags...
het installatie-proces gaat prima, maar als ik dan op voltooien/finish klik, ga ik terug naar desktop (dat is goed), dan zie ik het outcast icoontje staan (dat is beter) maar dan opeens...verdwijnt het icoontje en hetzelfde geldt voor de map waar het geinstalleerd is...het is alsof het er nooit op heeft gestaan...(creepy hè net de x-files)

Maar ik wil heel heel heel graag weer outcast spelen (net een nieuwe gf 4 ti4200 128mb ontvangen) dus wie o wie kan mij helpen?

Verwijderd

Topicstarter
Misschien ben ik niet helemaal duidelijk over gekomen...
HELP NOU GVD IK WIL DAT SPEL NU SPELEN!
er is VAST WEL 1 PERSOON HIER die weet hoe je het
moet installen...just my luck natuurlijk, is ie op vakantie

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22-01 15:21
Dude! Dit is zowat het meest voorkomende probleem bij Outcast. Check the support page van the Outcast site eens.

En je hoeft niet zo te schreeuwen, tevens hoef je niet te kicken na 8 minuten.

EDIT: [url="http://www.outcast-game.com/english/html/support_patches.html"]hier[/url], was dat nou zo moeilijk om te vinden?

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22-01 15:21
Ook leuk, even zoeken:

[topic=462312]
[topic=172274]
[topic=27631]
[topic=238067]

Verwijderd

uLuKai: GEDRAAG JE.
Topic gaat dicht: onnodig trappen van het topic na een paar uur doen we niet aan en al helemaal niet door te flamen naar users omdat er niet binnen een uur gereageerd word :(

Zie de posts van Wacko. Daar zul je het voor nu mee moeten doen.

Dit topic is gesloten.