[CM] Plannen

Pagina: 1
Acties:

• gvdh81
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-07 08:51

gvdh81

To got or not to got..

Topicstarter
Heya Ik zit al een tijdje te surfen hier door het forum en heb zelf maar ff mijn plannen op een rijtje gezet wat ik wil gaan doen

(a) mijn 4 bestelde papst koelers komen vandaag binnen, die gaan in mijn chieftec kast
(b) als mijn temp van mijn cpu laag genoeg is, haal ik de blower van mijn Zallman CNPS6000-AlCu af, en die mod ik aan mijn voeding dat hij dus 2x outtake heeft
(c) Ledjes van mij hd worden ook groen
(d) ledje van mijn power wordt een pulsing led
(e) CFLtje komt erin (neon groen)
(f) window met fan komt erin (standaard chieftec deurtje, premodded) bewerkt met dremel
(g) Lampje van mijn optische muis wordt groen ipv rood
(h) muis wordt mat zwart
(i) toetsenbord & monitor worden ook zwart

misschien:
(j) transparante voeding mod
(k) baybus

Al met al heb ik met deze mod(s) een nette pc die geen kermis is denk ik zo...

Id-en / tips enzo zijn welkom, als hij af is maak ik dit draadje langer met pics enzo...

• 3lmowww
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-06-2022

3lmowww

edit:

soc6

ik denk alleen niet dat je koeler het zonder fan trekt...

P.S. is het het systeem uit je sig???

Electronics development

Verwijderd

Op maandag 22 juli 2002 11:52 schreef Xces het volgende:
Heya Ik zit al een tijdje te surfen hier door het forum en heb zelf maar ff mijn plannen op een rijtje gezet wat ik wil gaan doen

(a) mijn 4 bestelde papst koelers komen vandaag binnen, die gaan in mijn chieftec kast
(b) als mijn temp van mijn cpu laag genoeg is, haal ik de blower van mijn Zallman CNPS6000-AlCu af, en die mod ik aan mijn voeding dat hij dus 2x outtake heeft
(f) window met fan komt erin (standaard chieftec deurtje, premodded) bewerkt met dremel
(h) muis wordt mat zwart

misschien:
(h) baybus

Id-en / tips enzo zijn welkom, als hij af is maak ik dit draadje langer met pics enzo...
Ik zou er zeker een baybus in maken, want dan kan je teminste zorgen dat als je bijv een film kijkt, da je dan geen herrie hebt, maar als je een spel doet, dat ie dan wel koeling nodig heeft.
Maak er een logo in (in dat raam dan), maak van het raam een glowwindow, maak een glowmuismat, waar allemaal dan dat logo in zit.
Voor de rest, ga naar casemod sites, en kijk wat je leuk lijkt..

• gvdh81

gvdh81

To got or not to got..

Topicstarter
soc6
ik denk alleen niet dat je koeler het zonder fan trekt...

P.S. is het het systeem uit je sig???
Het is inderdaad het systeem uit mijn specs, en ik weet dus niet of mijn systeem het trekt zonder de fan erop, maar dat gaan we testen >:)
LaswA
Ik zou er zeker een baybus in maken, want dan kan je teminste zorgen dat als je bijv een film kijkt, da je dan geen herrie hebt, maar als je een spel doet, dat ie dan wel koeling nodig heeft.
Maak er een logo in (in dat raam dan), maak van het raam een glowwindow, maak een glowmuismat, waar allemaal dan dat logo in zit.
Voor de rest, ga naar casemod sites, en kijk wat je leuk lijkt..
strak plan, dremel heb ik al om er een logo in dat raam te maken, maar ik wil er geen kermis van maken, dus glowpad enzo vind ik nu nog een beetje overbodig...

• DjGeRo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:08
Draadloze muis in je pc inbouwen :)

Verwijderd

Op maandag 22 juli 2002 11:52 schreef Xces het volgende:

(h) muis wordt mat zwart

misschien:
(h) baybus

ken je het alfabet eigenlijk?
abcdefghijH ?

lolz
nice plans!

• gvdh81

gvdh81

To got or not to got..

Topicstarter
foutje... is geedit :)

edit:
Draadloze muis in mijn pc gaat niet echt lukken :)

• gvdh81

gvdh81

To got or not to got..

Topicstarter
Misschien een dubbele mousemod (en ledje vervangen, en scrollwieltje vervangen door transparente)
Pagina: 1