Hoe UPC/Chello opzeggen???

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga dus in September naar Ierland verhuizen
en dus moet ik me internet opzeggen.

Maar bellen hoe dat moet gaat niet
want ze hebben het te druk en de verbinding wordt verbroken! :(

en op me mailtjes reageren ze ook niet

dus iemand ervaring??

zal vast wel slechte ervaring zijn, maar goed
hoe ga ik dit doen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

makkelijkste manier is om naar een upc center te gaan en daar meteen alles in te leveren ( modem enz ) dan krijg je een bewijs van opzegging mee en is alles klaar.

heel simpel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRKie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-09 13:41
normaal gezien staat de manier van opzeggen op je contract van upc.
Meestal is dit een aangetekend schrijven een x aantal maanden voordat je contract afloopt, want anders riskeer je misschien dat je abo verlengt wordt als je er niet op tijd bij bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duur!
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Duur!

m'n ondertitel is zoek

de methode van boxer is ook wel goed.. hoewel je dan een risico loopt dat je contractueel moet betalen voor de laatste maand... (weet ik zo niet)

Wat je ook kunt doen is een aangetekende brief sturen dat je het per die en die datum opzegd. en dat je bijv in de week van 25 augustus het modem inlevert bij een upc center...

denk er wel aan om per augustus de automatische overschrijving in te trekken... zodat als er iets fout gaat jij de controle hebt over je financien, zonder er constant achteraan te moeten gaan.

©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-09 11:44

Bergen

Spellingscontroleur

Nee je betaalt niet de volle maand als je 't op de 10e inlevert. Dat is bij de kabel-tv wel zo. En sjah ik zou gewoon de hele handel bij de winkel inleveren als je er niet door komt bij de klantenservice.

Tip: bel niet op tijdstippen wanneer je denkt dat 't wel rustig is bij de klantenservice zoals onder etenstijd of wanneer het callcenter net open gaat. Iedereen denkt namelijk zo met als gevolg dat 't weer druk is. Bel gewoon es halverwege de dag op een christelijk tijdstip :+ Veel meer kans dat je er vlug doorbent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuCarD
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

Op dinsdag 23 juli 2002 10:28 schreef GerbenW het volgende:

Tip: bel niet op tijdstippen wanneer je denkt dat 't wel rustig is bij de klantenservice zoals onder etenstijd of wanneer het callcenter net open gaat. Iedereen denkt namelijk zo met als gevolg dat 't weer druk is. Bel gewoon es halverwege de dag op een christelijk tijdstip :+ Veel meer kans dat je er vlug doorbent.
Je spreekt je zelf nu een beetje tegen.... Aangezien we nu denken dat het dan een rustig moment is. En we mochten niet bellen op een moment dat wij denken dat het rustig is... :?
:o :o :o

Programmer - an organism that turns coffee into software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-09 22:59
Gewoon AANGETEKENDE brief sturen met het melden van datum enzovoorts

[url="http://info.nld.chello.nl/products_conditions.php#20"]http://info.nld.chello.nl/products_conditions.php#20[/url]

Gewoon 1 maand vantevoren dus :)

Ik zou persoonlijk gewoon brief sturen, machtiging intrekken en klaar.

In die brief vermeld je gewoon dat ze een afspraak kunnen maken tot het retourneren van de modem, en dat je anders gewoon verdere informatie hierover verwacht.

Chello kennende vergeten ze je wel weer enzo, maar goed,
je hebt een brief aangetekend verstuurd, dus je hebt bewijs van opzegging.
Tevens krijgen ze ook geen geld meer dusse >:)

Met een beetje geluk beginnen ze nooit meer over je modem, heb je zo;n ding erbij voor nop :)

aangetekend dus, dan heb je een poot om op te staan, en 1 maand vantevoren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm....

ik heb het dus telefonisch opgezegd......
vertrouwde het van geen meter, maar na 2 dagen lag er een bevestiging van de afsluiting op de mat....

ik denk: MOOI!....

maar je raad het al....eind juni zou het voorbij moeten zijn....maar dat is dus niet zo.......

Ik heb vervolgens de bank verzocht een blokkade te zetten op het rekeningnummer van upc.........gedaan...

als bewijs heb ik de brief, die ik notabene van hunzelf heb ontvangen, dat per 21 juni (zoals telefonisch afgesproken was), mijn internetverbinding zou worden afgesloten......

dat ze dat vervolgens niet doen, tsja....ik betaal gewoon niet meer....

maar ik ben wel benieuwd wanneer ik gedonder ga krijgen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-09 22:59
Op dinsdag 23 juli 2002 18:44 schreef Polluxes het volgende:
Hmmm....

ik heb het dus telefonisch opgezegd......
vertrouwde het van geen meter, maar na 2 dagen lag er een bevestiging van de afsluiting op de mat....

ik denk: MOOI!....

maar je raad het al....eind juni zou het voorbij moeten zijn....maar dat is dus niet zo.......

Ik heb vervolgens de bank verzocht een blokkade te zetten op het rekeningnummer van upc.........gedaan...

als bewijs heb ik de brief, die ik notabene van hunzelf heb ontvangen, dat per 21 juni (zoals telefonisch afgesproken was), mijn internetverbinding zou worden afgesloten......

dat ze dat vervolgens niet doen, tsja....ik betaal gewoon niet meer....

maar ik ben wel benieuwd wanneer ik gedonder ga krijgen....
In principe zit je goed ja :)

Volgens hun voorwaarden is een opzegging per tel of watdanook pas geldig als je bevestiging gehad hebt.. En dat heb je :)
Zit er een maand tussen ontvangen van de bevestiging en die 21-e juni? Zoja dan alles perfect :)

Dan vanaf 21 juni gratis internet voor jouw.. Gewoon lekker downloaden en nix doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

aangetekend naar een postbus gaat niet he mensen :)

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 23 juli 2002 20:13 schreef 2Dutch het volgende:
aangetekend naar een postbus gaat niet he mensen :)
wel waar

een ligt dan een briefje in de postbus
dat er aangetekende post klaar ligt bij het service loket

ja, kheb bij de PTT gewerkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:34
Op dinsdag 23 juli 2002 20:37 schreef McGrath het volgende:

[..]

wel waar

een ligt dan een briefje in de postbus
dat er aangetekende post klaar ligt bij het service loket

ja, kheb bij de PTT gewerkt :)
Het is van UPC bekend uit het verleden dat aangetekende stukken geweigerd worden. Of ze het aangetekende stuk dus ooit op zullen halen is maar de vraag...

Persoonlijk zou ik enkele maanden van tevoren een normale brief sturen met daarin een bepaalde opzegdatum. Twee weken daarna zou ik nog eens een fax sturen waarbij de fax een melding uitprint of hij het af heeft kunnen leveren of niet. (De ervaring leert dat UPC/Chello faxen gericht aan het nr in Eindhoven negeert.)

Vervolgens zou ik afwachten en niets meer doen behalve misschien zo af en toe een briefje sturen. Borg voor modem zou me niet echt kunnen boeien en betalen zou doe ik sowieso handmatig. Dat modem kun je ooit nog eens te pletter gooien tegen/door de ruiten van een UPC center.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jaja ze kunnen er een lekker zooitje van maken soms (meestal *D )

ligt denk ik ook aanpersoon die je spreekt door de telefoon, als je ze te spreken krijgt.

email kun je shaken, aangetekend is vet dokken

probeer te bellen met de foon van je baas en vraag een bevestiging

en ja anders gewoon niet meer betalen, dan komen ze vanzelf wel.

je hebt dan iig je best gedaan om het netjes af te handelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:16

FreakNL

Well do ya punk?

Gewoon weggaan en je kabelmodem in Ierland verpatsen :7

Wie maakt je wat? :D
Pagina: 1