I am a shover robot, do not trust the pusher robot, I will protect you from the terrible secrets of space!
I am a shover robot, do not trust the pusher robot, I will protect you from the terrible secrets of space!
Er loopt een kabel van 10 m van de (analoge) telefoonaansluiting naar mijn bak en op dezelfde aansluiting hangen ook nog 3 telefoontoestellen is dit teveel ?
Je moet je verbindingssnelheid op 115200 proberen te zetten, als dat niet lukt dan is je telefoonlijn te slecht om 56k6 te kunnen connecten :([/quote]hmmm 115200, zie het verband niet echt, als ie op 35600 staat en dan een vinkje bij alleen verbinden op deze snelheid okay, beste wat je kan doen is op 57600 zetten (maar geen *&$#$%* uit, ik geloof dat dit namelijk alleen van toepassing is bij het tot stand brengen van de verbinding/exteren modems????, maar goed, wat het kan zijn is dat je gebruik maakt van een at string die je modem op v32 of v34 forceert te werken, maar welke type modem is het, v90/flex/x2 ????? veel van die modeminbelbanken kunnnen niet meer overweg met x2 en flex, wat je dan kunt doen is een nieuwe modem kopen, of van flex flashen naar v90
Communicatiespecs : K56Flex, v34+, v34, v.32bis, v32, v29, v27ter, v22bis, v22, v17, bell212/103
datacompressie : v.42bis/MNP5
DTE-snelheden : 300 tot 1152000 bps
Als ik zo'n initstring moet plaatsen, hoe moet die er dan precies uitzien ? iets van AT (nogwat?)
onder windows heet ie een 'Lucent Win Modem'
volgens de winkel (paradigit) is het een software modem.
Verwijderd
AT+MS=V34
AT+MS=11
S38=0
Kijk ff of dit lukt, kan je misschien ff zeggen wat voor merk het is?
Verwijderd
vers van modemhelp.org aftrokken<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>onder windows heet ie een 'Lucent Win Modem'
volgens de winkel (paradigit) is het een software modem.[/quote]Als mijn geheugen me niet in de steek laat is een winmodem een modem waarvan de hardware word gesimuleerd door software. Een software modem dus.
Verwijderd
oh. als ie te slecht is, wat kan ik daar dan aan doen ?
Er loopt een kabel van 10 m van de (analoge) telefoonaansluiting naar mijn bak en op dezelfde aansluiting hangen ook nog 3 telefoontoestellen is dit teveel ?[/quote]de som van de aansluitwaardens van je telefoons / modems /faxen mag niet meer als 4 bedragen.
Is dit wel het geval dan beinvloed dit de kwaliteit van je verbinding.
Oude telefoons hebben vaak een waarde van 2 of meer, gooi er eens 2 telefoons vanaf en probeer het opnieuw.
koop altijd een EXTERN MODEM, want dat zijn ALTIJD hardware modems.
Ik heb zelf een Dynalink V1456E-R2 (extern, 56k6) en dat ding bevalt me prima ONDANKS: gratis internetproviders, lange telefoonlijn (25 meter). Dus: een goed modem is alles, dit lieve dingetje heeft me dan ook 180.- gekost
hij connect nu 56k6 !
hardstikke bedankt !
als ik eens wat voor jou kan doen,
roep je maar
Verwijderd
Uhm.. maar geen dank, maar mm ben benieuwd of mijn werk dit ook ziet als overwerk