Wie heeft er eigenlijk allemaal een Mini Flush op Vrijdag de 13de gedaan? Ik zelf een celeron 433 (gaat niet zo rap) en heb gisteren het mooie getal van 1300 (ok,1306) blokjes geflusht. (is voor mij wel een paar dagen sparen) wie heeft nogmeer een Miniflush gedaan?
Ik had bijna een miniflush veroorzaakt; ik keek in de proxy; toen was hij ineens leeg. Gelukkig wel een backup van een kwartier oud gevonden...
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
Ik beken, ik heb mijn werk van 2 maanden geflushed.
8000 blokjes extra, maar dan wel naar Dsmarty
. Kom morgen dus in de top 30 (tenminste .....)
Wel, we spreken elkaar over 2 maanden weer denk ik.
* Delerium gaat wel zijn bak upgraden (en wacht de HCC af).
* Delerium gaat wel zijn bak upgraden (en wacht de HCC af).
Ik weet niet wanneer ik weer eens ga flushen... Ik denk over twee weken ofzo... Dan maar zien hoe ver ik kom...
PS> Gniffel
PS> Gniffel
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 14 oktober 2000 17:13 schreef ecteinascidin het volgende:
. Kom morgen dus in de top 30 (tenminste .....)
* DSmarty gaat wel zijn bak upgraden (en wacht de HCC af).[/quote]Do NOT be afraid, jouw WU's zijn geflushed, en staan morgen in de stats...
Tevens heeft proxy.dsmarty.com zijn stats gereset! (dat doe ik om de twee maanden)
* DSmarty gaat wel zijn bak upgraden (en wacht de HCC af).[/quote]Do NOT be afraid, jouw WU's zijn geflushed, en staan morgen in de stats...
Tevens heeft proxy.dsmarty.com zijn stats gereset! (dat doe ik om de twee maanden)
txs Dsmarty. Maar ik was eigenlijk meer bezorgd of die 8000 extra voldoende was voor de top 30 (ik zal wel 31 worden).
DPC heeft wel een luxe-probleem, veel moeite voor een top 30 plekkie
DPC heeft wel een luxe-probleem, veel moeite voor een top 30 plekkie
wie er nog meer een miniflush heeft gedaan?! wat dacht je van die Jap!?
2.3M als persoontje.. alhoewel dit niet meer echt mini is..
Pagina: 1