[Worldcom] Voorziening treffen ja of nee

Pagina: 1
Acties:

• dmeij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-06 12:09

dmeij

It's just my name

Topicstarter
Wij hebben op de zaak een vastelijn verbinding van uunet(worldcom) maar zoals iedereen waarschijnlijk weet gaat het niet zo goed met dit bedijf.
Mijn vraag is dus ook moet ik een voorziening treffen voor als daar de stekker eruit wordt getrokken of moet even de kat uit de boom kijken i.v.m. de uistel van betaling die ze krijgen en dus een jaar mogen proberen om de boel op orde te krijgen.
De internet verbinding is niet van cruciaal belang voor ons primare proces

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-07 16:55

jep

Op maandag 22 juli 2002 09:47 schreef dmeij het volgende:
Wij hebben op de zaak een vastelijn verbinding van uunet(worldcom) maar zoals iedereen waarschijnlijk weet gaat het niet zo goed met dit bedijf.
Mijn vraag is dus ook moet ik een voorziening treffen voor als daar de stekker eruit wordt getrokken of moet even de kat uit de boom kijken i.v.m. de uistel van betaling die ze krijgen en dus een jaar mogen proberen om de boel op orde te krijgen.
Ja, je moet bij zo'n situatie zeker je ogen wijd open houden en kijken naar alternatieven. Als het dan zover komt kun je binnen niet te lange tijd over.
De internet verbinding is niet van cruciaal belang voor ons primare proces
Aangezien je geen hosting toko bent en het dus niet van cruciaal belang is denk ik dat je beter kunt wachten tot het echt afloopt (mocht 't gebeuren).

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-08 22:25

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Volgens mij hebben ze nu omdat ze uitstel van betaling hebben aangevraagd nog een jaar de tijd om alles rond te krijgen. Is nog wel een hele tijd dus.

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-08 18:12

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Ik dacht dat het europese deel van Worldcom niet inde problemen zat. Ik raad echter wel aan om vast te gaan kijken naar alternatieven dat kan nooit kwaad

Verwijderd

europese deel blijft buitenschot, uunet is een van de grootste netwerken die er is op carrier select gebied.

Verwijderd

Inderdaad. WorldCom EMEA blijft buiten schot. Het is alleen in de US Chapter 11.

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-08 18:12

TrailBlazer

Karnemelk FTW

maar je hebt wel grote kans dat ze geld gan trekken uit Europa

Verwijderd

Dat denk ik niet, WCOM US is een ander bedrijf. Het schijnt dat dat niet kan.

• dmeij
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-06 12:09

dmeij

It's just my name

Topicstarter
oké thanks

Ik ga Worldcom goed in de gaten houden en uitkijken naar een andere verbinding als het mocht fout gaan dat we dan snel en zonder veel downtime over kunnen stappen.
Pagina: 1