Toon posts:

[TNT2-Pro] Zonder FAN?

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey, heb een klein vraagje en hoop dat iemand er ervaring mee heeft. Ik heb een TNT2-Pro kaartje met heel erg klein koelblokje + fan. Het enige waar deze kaart voor gebruikt wordt is het weergeven van mijn linux console (geen x!).

Heeft iemand ervaring met deze kaart zonder fan? Want ik ben van plan om em er af te halen... maar voor de zekerheid toch maar ff vragen of iemand dit ooit al eens heeft geprobeerd. Heb niet zo'n zin in een kapot kaartje ;)

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-08 21:51

Garrett

Watercooler

Waarom eraf halen? teveel herrie?
Zet 'm anders op 7 volt, in de search kan je wel vinden hoe :)

I love watercooling

Verwijderd

Topicstarter
Idd, de pokke herrie die dat ding maakt. Hij piept nogal hoog. Sinds kort staat ie ongeveer 24/7 aan en dan is dat wel erg irritant. Maar ik ga ff kijken in de andere topics, thnx

• toastingnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-08 11:01
zet er een andere fan, welke wat minder luidruchtig is?

Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Gebruik een heatsink, die TNT2's kunnen wel zonder fan draaien :P

• nAFutro
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-04-2020

nAFutro

hmm

Denk het wel, GForce 2 kan ook zonder fan mits je een merk hebt welke goede materialen heeft gebruikt

Verwijderd

Topicstarter
Hmm, het merk zal niet al te best zijn denk ik. De kaart zat origineel in een Aldi PC. Heb de PC nu lopen zonder fan op de GPU. Na 5 minuutjes is het koel-element net te warm om met je vingers vast te houden (dus denk iets van 50 graden ofzo?)...

Hijs wel lekker stil nu :)...

Shit, wordt wel steeds warmer, denk dat ik zo maar ff naar de winkel loop voor een wat groter koel-element (wat is eigenlijk een heatsink, ook zoiets?)

Verwijderd

is een warmte spreider zonder fan

Verwijderd

yo nikker , je moet gewoon je gangster fan er af slopen met een drilboor dt ding heeft toch geen nut , het produceerd alleen maar meer herrie waarvan je cavia niej ken slapen als je er een hebt.... en je moet ook uuitkijken voor je oren , bij mij zijn ze er namalijk af gevallen....:( , mhaja, en toen kwam me zussiej binnen en ddie zag mijn oren liggen en nu ligt ze in het zieken huis vegen deprensivieteit na het truama dat ze aan me oren heeft over gehouden , later nikker
mzzls

• Xenon
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-08 11:42
Op maandag 22 juli 2002 15:34 schreef __tommie__ het volgende:
yo nikker , je moet gewoon je gangster fan er af slopen met een drilboor dt ding heeft toch geen nut , het produceerd alleen maar meer herrie waarvan je cavia niej ken slapen als je er een hebt.... en je moet ook uuitkijken voor je oren , bij mij zijn ze er namalijk af gevallen....:( , mhaja, en toen kwam me zussiej binnen en ddie zag mijn oren liggen en nu ligt ze in het zieken huis vegen deprensivieteit na het truama dat ze aan me oren heeft over gehouden , later nikker
mzzls
Euh.....

ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant

Verwijderd

Alvast even dicht. Maatregelen volgen. lastone80, open maar even een nieuwe als het nog nodig is...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.