Een vriend van me is op zoek naar een video editing kaart en vroeg aan me welke hij moest pakken. Het is een sony met 1394 aansluiting. Ik heb in de pricewatch gekeken maar ik kom er niet echt uit. Er staan er voor 100 euro en 700 euro. Welke kaarten raden jullie aan?
Dat hangt er van af wat je wilt gaan doen. Als je alleen maar met DV wilt werken en niet analoog, en je prijs stelt op real-time bewerkingen is de Pinnacle DV500 wat voor je. Wil je ook analoog en geen real-time bewerkingen (wat op zich niet zo erg is) dan is de Pinnacle Studio Deluxe wel wat. Wil je alleen DV-in en verder geen poespas, dan de Pinnacle DV.
De DV500 komt met Adobe Premiere. Is een goede editor maar wat lastiger. Deluxe komt met Studio, da's een zeer goede HTK editor voor iedereen.
Nee, ik werk niet bij Pinnacle, maar ga eens zoeken en je zal zien dat zij zo'n beetje de beste videobewerkingskaarten maken. Ik heb zelf een Studio Deluxe en ben er zeeeeeer tevreden over. Kost wel wat, maar dan heb je ook wat, en geen gekloot meet cheapo kaarten of software. (krijg je toch spijt van, spreek uit ervaring).
De DV500 komt met Adobe Premiere. Is een goede editor maar wat lastiger. Deluxe komt met Studio, da's een zeer goede HTK editor voor iedereen.
Nee, ik werk niet bij Pinnacle, maar ga eens zoeken en je zal zien dat zij zo'n beetje de beste videobewerkingskaarten maken. Ik heb zelf een Studio Deluxe en ben er zeeeeeer tevreden over. Kost wel wat, maar dan heb je ook wat, en geen gekloot meet cheapo kaarten of software. (krijg je toch spijt van, spreek uit ervaring).
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
[search=video bewerken]