• zneek
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-02-2025
Ik zag op de Apple site dat er een Windows versie van de iPod is. Nu vraag ik me alleen af wat het verschil is tussen de Mac en de Win versie?

De Win support loopt kennelijk via MUSICMATCH Jukebox Plus. Zou die software bij de Win versie geleverd worden? Of moet je die sowieso extra kopen?

Ik zit te twijfelen of ik vandaag de 5Gb iPod(Mac) ga kopen, of dat ik de Win versie moet gaan bestellen.

Iemand meer inzicht in de verschillen tussen de huidige Mac versie, en de nieuwe Win versie?

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17:26

botoo

💀 too old to die young

Naar wat ik er van begrijp is er geen hardware verschil tussen de Mac of Windows versie van de iPod zelf. Het verschil is alleen de pc ondersteuning via Musicmatch, maar uiteindelijk was die ondersteuning met Mediafour's Xplay, weliswaar niet gratis, maar wel goed werkend.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• BaRF
  • Laatst online: 14:46

BaRF

bijna kerst

wachten! de prijs van die nieuwe 10gig is de prijs van de huidige 'OUDE' 5gig! en die nieuwe heeft echt meer! zoals idd de remote, solid state 'wieltje' dus niet echt bewegend, tasje, en natuurlijk fat32 dus gewoon beter voor win :) er schijnen ofcourse wel weer 3rd party progjes te komen die je bij een firmware flash ook van bestandssysteem laten switchen :) Ik heb vorige week een 'oude' 5 gig gekocht, en die mag ik retourneren, dus vandaag vandaag alvast bij apple een 10gig win besteld :) levertijd 5 tot 7 weken, en dan ben ik net terug van vakantie 8-)

quoteje van [url="http://www.ipodding.com"]www.ipodding.com[/url] (aanrader site btw :P)
Take a look at [url="http://www.apple.com/ipod/faq.html"]http://www.apple.com/ipod/faq.html[/url] for official info regarding the format of the PC iPod and for info about using the old Mac iPod on a PC. Basically, the new PC iPod will use FAT32, and the old iPod will not have Windows support.
In addition (not officially posted, but I have been told):

Note: Switching with PC iPod to Mac will likely be seamless and our tests with FAT iPods in iTunes suggest two-timing will be fine. It may also be worth noting that xPlay and EphPod will work with PC iPod (developers correct us if we are wrong,) so you are not going to be locked to MMJB. And, we are going to be seeing many more PC apps for iPod
ohja die speciale versie van musicmatch zit er bij & is niet te koop :)

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• zneek
Geld dit allemaal ook voor de "nieuwe" 5Gb versie? Die op [url="http://www.apple.com"]www.apple.com[/url] aangeprezen wordt als Windows versie?

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Op dinsdag 23 juli 2002 08:37 schreef zneek het volgende:
Geld dit allemaal ook voor de "nieuwe" 5Gb versie? Die op [url="http://www.apple.com"]www.apple.com[/url] aangeprezen wordt als Windows versie?
Yep, enige verschillend zijn meegeleverde accesoires, en het non-solid-state scrollwiel. Oftwel, bij de 5gig is het nog steeds een draaischijf, in tegenstelling tot de touchpad van de 10 en 20g broeders :P

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-12-2025
Op dinsdag 23 juli 2002 19:20 schreef BaRF het volgende:

[..]

Yep, enige verschillend zijn meegeleverde accesoires, en het non-solid-state scrollwiel. Oftwel, bij de 5gig is het nog steeds een draaischijf, in tegenstelling tot de touchpad van de 10 en 20g broeders :P
Wat is er nou zo geweldig aan een solid state wiel?
Lijkt me juist handiger als hij kan meedraaien.

Is hij echt pas over 7 weken leverbaar. Ik wou hem eigenlijk zaterdag al gaan halen.

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Verwijderd

is ie ook in een winkel verkrijgbaar of alleen via i-net

• zneek
Op dinsdag 23 juli 2002 21:40 schreef Duiveltja het volgende:
is ie ook in een winkel verkrijgbaar of alleen via i-net
Ook in de winkel, sterker nog bij dixons is ie goedkoper dan welke winkel ook in de pricewatch: 379Euro voor de 5Gb versie.

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Op dinsdag 23 juli 2002 21:33 schreef ErikRo het volgende:

[..]

Wat is er nou zo geweldig aan een solid state wiel?
Lijkt me juist handiger als hij kan meedraaien.

Is hij echt pas over 7 weken leverbaar. Ik wou hem eigenlijk zaterdag al gaan halen.
als je wel eens een standaard iPod in je hand hebt gehad, dan weet je dat het wiel een heel speciaal gevoeltje heeft, en dat lijkt enigzins of het zoiezo al niet mee draaid.

De grote voordelen van solid-state: 1) er komt geen vuil tussen en 2) hij gaat niet, zoals bij bijna iedereen, na ongeveer een half jaar los zitten en veels te licht draaien :D

En ja, 5 tot 7 weken wachttijd... maar ik zou wel wachten hoor!

Verwijderd

Bij macwarehouse zie ik alleen de mac modellen staan.
Waar is de windows versie te koop? Of te bestellen want het is onvermijdelijk dat we nog even moeten wachten :(

• BaRF

BaRF

bijna kerst

Op woensdag 24 juli 2002 13:54 schreef Arthur_ het volgende:
Bij macwarehouse zie ik alleen de mac modellen staan.
Waar is de windows versie te koop? Of te bestellen want het is onvermijdelijk dat we nog even moeten wachten :(
apple store! normaal altijd duurder geweest, maar dit zit wel goed :P niet meteen bestellen, maar eerst ff mailen en je tel achter laten :D ze belden mij op om te vragen of ze verder van dienst konden zijn, en na wat geklets met die gast heb ik in totaal iets van 70 euro korting plus priority waardoor ik heb probably 3-4 weken van nu krijg ipv 5-7 weken >:)

• Erw
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 03-03 22:35

Erw

http://www.dataviz.com/EphPod/

Leuk stukje software voor de Ipod?? geen idee ik heb nog geen Ipod,wie test het ?!

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

zneek schreef op 22 juli 2002 @ 08:56:
Ik zag op de Apple site dat er een Windows versie van de iPod is. Nu vraag ik me alleen af wat het verschil is tussen de Mac en de Win versie?
Lees 1 van de vele iPod topics even door ofzo :{

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Daan
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:32
Exirion schreef op 04 December 2002 @ 21:32:
[...]

Lees 1 van de vele iPod topics even door ofzo :{

Kijk even naar de datum ofzo :{

:+
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.