Ik heb een MSI KT3 Ultra-Aru, waarbij er een chipset koeler op die plank zit naast de CPU. Ik heb een Athlon XP 1800+ @ 1533 mhz, NIET overgeclockt dus.
Kan ik deze gewoon veilig uitzetten?
Kan ik deze gewoon veilig uitzetten?
¯\_(ツ)_/¯
V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE
Ja, je kunt inderdaad een Athlon ook gewoon 80 graden laten worden....Op maandag 22 juli 2002 09:09 schreef Venkeroz het volgende:
uuuhm, monterey
ik denk nml niet dattut nodig is, net zoals je bij sommige cpu's de cpu-fan eraf kunt halen
Verwijderd
Verwijderd
USB 2.0 en Audio zijn gewoon losgeplaatst hoor, niet in de NorthbridgeOp maandag 22 juli 2002 09:22 schreef Croga het volgende:
[..]
Ja, je kunt inderdaad een Athlon ook gewoon 80 graden laten worden....
Het moraal hiervan: Mischien is het niet persé nodig, maar het zal wellicht de levensduur van je apparaat verlengen...
En inderdaad: de ARU heeft het harder nodig dan de non-ARU, aangezien de ARU nog Audio en USB2.0 in diezelfde chipset heeft zitten (errrr... weet eigenlijk niet of die koeler op de north- of de southbridge zit.....)
het punt is, dat ik niet denk dattie zo warm zal worden, misschien een paar graadjes meer, maar als je een goeie airflow hebt, zal de levensduur niet echt verkort worden hoor.Op maandag 22 juli 2002 09:22 schreef Croga het volgende:
[..]
Ja, je kunt inderdaad een Athlon ook gewoon 80 graden laten worden....
Het moraal hiervan: Mischien is het niet persé nodig, maar het zal wellicht de levensduur van je apparaat verlengen...
En inderdaad: de ARU heeft het harder nodig dan de non-ARU, aangezien de ARU nog Audio en USB2.0 in diezelfde chipset heeft zitten (errrr... weet eigenlijk niet of die koeler op de north- of de southbridge zit.....)
V&A aangeboden: LSI 9207-8i (IBM M5110) geflashed naar IT MODE
Verwijderd