DMX X-Fire met Hercules Drivers

Pagina: 1
Acties:

• Lezzz
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-10-2013

Lezzz

Nunc id vides - Nunc ne vides

Topicstarter
Ik heb een Terratec DMX X-Fire 1024 met Hercules drivers voor de Gamesurround Fortissimo II. Nu zie ik dat ik regelmatig (vooral na hibernaten) opeens een controlpanel heb voor de Game Theatre XP. Na een reboot krijg ik weer het goeie controlpanel (dus voor de GFII). Is dit nu een XP-probleem (ingebouwde drivers) of zo, want ik heb nog nooit de drivers geinstalleerd voor die GT XP? Het is wazig, want ik krijg ook een extra optie bij hardware acceleration voor mp3 playback en de volume control voor de rear speakers is pleite. Dat kan natuurlijk niet helemaal de bedoeling zijn. Kan ik nou toch beter die laatste officiele Terratec drivers nemen (heb daar nog niet echt veel mensen over gehoord, vandaar)?

A pc is like a work of art; it's never finished

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 08:55
Op maandag 22 juli 2002 01:56 schreef Lezzz het volgende:
(heb daar nog niet echt veel mensen over gehoord, vandaar)?
Ow nee?
[topic=304157/1/250]

:P

• FreakR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-08 15:54
he nu je het zegt! ik zag gister ook opeens dat mp3 knopje :)

Maar heb er verder niet op gelet of er toen ook Game Theatre XP stond. Het kan volgens mij geen kwaat want m'n geluid doet 't nog :)

Ik had het nog nooit eerder gezien. Zal ook wel komen doordat ik zelden rommel aan m'n Terratec omdat ik bang ben dat ie er dan opeens weer mee ophoudt en ik met m'n onboard geluid zit opgescheept |:(

In space no-one can hear you scream | http://www.google.com

• Lezzz

Lezzz

Topicstarter
Op maandag 22 juli 2002 10:23 schreef Lampje het volgende:

[..]

Ow nee?
[topic=304157/1/250]

:P
Het probleem is dat in dat topic niet echt iets staat over die laatste XP drivers van Terratec, vandaar...

• Lezzz

Lezzz

Topicstarter
Op maandag 22 juli 2002 11:27 schreef Fr3aKER het volgende:
he nu je het zegt! ik zag gister ook opeens dat mp3 knopje :)

Maar heb er verder niet op gelet of er toen ook Game Theatre XP stond. Het kan volgens mij geen kwaat want m'n geluid doet 't nog :)

Ik had het nog nooit eerder gezien. Zal ook wel komen doordat ik zelden rommel aan m'n Terratec omdat ik bang ben dat ie er dan opeens weer mee ophoudt en ik met m'n onboard geluid zit opgescheept |:(
Ik zit normaal ook niet eraan te rotzooien, maar het viel me laatst op dat me rear speakers opeens weg waren, dus toen ben ik maar ff gaan zoeken. Ik heb nu de laatste Herculesdrivers van begin juli erop gepleurd (alle andere eraf) en nu maar kijken of het opgelost is...

edit:
Trouwens, die Terratec-drivers voor XP zijn nog steeds fokking slecht, nog steeds geen rear speakers. Laat die dus maar zitten.