Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.
moment effe kijken of er genoeg licht isOp maandag 22 juli 2002 00:38 schreef Jaaap het volgende:
Kan wel iets moois worden. Heb je ook plaatjes van de binnenkant?
en dat is er nog ook

Game PC
Alle aansluitingen aan de binnekant houden en dan een kabeldoorvoer naar buiten erin!!
hmmz nee ik zat de denken om gewoon van de zelfde materiaal te zoeken als de zijkanten van zij gemaakt en daar dan een klepje van te maken of zo want hij is voor lan's dus moet allemaal snel te conecten zijn en er comt een Water Koeling inOp maandag 22 juli 2002 00:42 schreef pcmadman het volgende:
Gaaf, moet je er zo min mogelijk gaten in maken is mooier.
Alle aansluitingen aan de binnekant houden en dan een kabeldoorvoer naar buiten erin!!
Game PC
is idd jammer maar als je hem er schuin in zet met een plexie plaatOp maandag 22 juli 2002 00:49 schreef UneXpeCteD het volgende:
ik heb ook nog zo'n soort kist wel iets rechthoekigerpast denk net geen mobo in
Game PC
Game PC
Verwijderd
Zodat de cpu koeler scheef komt te hangen en de core afgaat brokkelenOp maandag 22 juli 2002 01:04 schreef Shunt het volgende:
[..]
is idd jammer maar als je hem er schuin in zet met een plexie plaat
erm meestal zit de koeler aan de voet van de soket vastOp maandag 22 juli 2002 01:08 schreef Lomu het volgende:
[..]
Zodat de cpu koeler scheef komt te hangen en de core afgaat brokkelen
Game PC
Bier, Whiskey en Metal!!
40 breed
30 lang
Game PC
Game PC
zon kapje er af doen en dan gewoon een dipswitch om zetten
en dan als reset nog zo een
mar ik zit nu ook te denken hoe kan ik me radiatror blow hole mooi weg werken en die van me voeding en hoe krijg ik er lucht in
Game PC
Een mooi rooster ofzoOp maandag 22 juli 2002 16:46 schreef Shunt het volgende:
ik zat te denken als een power on knop zon switch die je ook zie in van die vliegtuigen dan moet je eerst
mar ik zit nu ook te denken hoe kan ik me radiatror blow hole mooi weg werken en die van me voeding en hoe krijg ik er lucht inzonder al te veel GROTE gaten er in te maken want ik wil hem zo origineel mogelijk houden
The art of medicine consists in amusing the patient while nature cures the disease. ~Voltaire
ik zat dus ook aan zo iet te denken maar dan van het soor waar de zij kanten van gemaakt zijnOp maandag 22 juli 2002 16:49 schreef Mad_Demon het volgende:
[..]
Een mooi rooster ofzo(geen fanguard maar iets dat lijkt op dat muggengaas, maar dan sterker)
zo iets dus
maar dan blijft nog ik moet ook ergens weer lucht aan zuigen en dat is iets moelijker want er komt een radiator in een daar zit een 12 cm fan op
wat ik natuur lijk ook kan doen is gewoon een finger guard er op zetten ziet er mschien ook wel cool uit en dan gweoon de 12 cm fan langs rad en dan nog de voeding laten blazen dus een soort van tunnel maken van rad naar voeding en dan gewoon 2 12 cm fans er op zetten dat je een soort wind tunnel heb
dat kan ik dan bij voorbeeld aan de bovenkant maken dat ik daar dus 2 gaten in maak en dan daar 2 12 cm fans op 7 V in zet die dus het geheel koelen
Game PC
dus een soort slurf tussen 2 12 cm fans aan de boven kant van de kist ik zit dan alleen nog met hoe ik de bekabeling fatsoenlijk weg krijg en dat als ik de boven kant open doe alles los trek
Game PC
hmz ik heb deze gepakt om dat deze nog te tillen was heb er een gehad waar makkelijk 4 pcs in kunneOp maandag 22 juli 2002 22:06 schreef _ferry_ het volgende:
ik heb veel mooiere kisten van de leger, van die bruin/groenige, van 18mm dik hout, houten handvatten, wel een stukkie zwaarder, maar echt super gaaf!! met hele reeksen letters erop, en zon stikker van explosieven, c1.6 d8 ik, dus poepie zwaarder dan 1.2(vuurwerk) (getallen uit mijn hoofd)
Game PC
"explosives inside" en "12 times 6 grenades"
maarja dit is een nederlands kistje.
Verwijderd
die kun je krijgen bij de conrad, ik heb ze ooit op hun site gezien toen ik zelf voor mooie schakelaars aant kijken was. Ik kan ze nu alleen niet zo snel vinden.Op maandag 22 juli 2002 16:46 schreef Shunt het volgende:
ik zat te denken als een power on knop zon switch die je ook zie in van die vliegtuigen dan moet je eerst
wat ik nog wel weet is dat ze ontzettend duur zijn. In de trand van 9 euro per stuk.
even goed zoeken en je vind ze wel: [url="http://www.conrad.nl"]www.conrad.nl[/url]
jah en hij was gratis dus daar zeg ik geen nee tegen togOp maandag 22 juli 2002 23:21 schreef Jfwiet het volgende:
Wij hebben hier thuis zo'n oude munitie kist, die had je denk ik beter kunnen kopenstaan tenminste coole dingen op:
"explosives inside" en "12 times 6 grenades"
![]()
maarja dit is een nederlands kistje.
en coole text kan er nog op he zo iets van nucilar divice inside
jah weet ikOp dinsdag 23 juli 2002 00:10 schreef ionize het volgende:
[..]
die kun je krijgen bij de conrad, ik heb ze ooit op hun site gezien toen ik zelf voor mooie schakelaars aant kijken was. Ik kan ze nu alleen niet zo snel vinden.
wat ik nog wel weet is dat ze ontzettend duur zijn. In de trand van 9 euro per stuk.
even goed zoeken en je vind ze wel: [url="http://www.conrad.nl"]www.conrad.nl[/url]
ik dacht aan zo iets dat je ook zie in films als detonator van die dipswitsches met een groen lampje er bij die zet ik dan aan de boven kant met een melige text er bij of zo
en dan aan de voor kant de text waring nucliar divice in side
Game PC
Ziet er wel uit als een leuke mod.
Mijn Casemod komt binnekort ook wel hier in C&E
p.s. waarom ben je nou offline @ ICQ
C:\>_
tweaker zijn die nooit een kaart langer dan 3 dagen in het zelfde slot houd
dus dacht ik om zo iets te maken als resetim een soort frame die in de kist komt dan kan ik overal een stuk makkelijker bij en zo
maar ik vraag me nu af is zon frame moeilijk te maken
Game PC
Verwijderd
[CM]transport kist leger
>>
[CM]pc in amunitie kist in progres(pics)
thnkzOp dinsdag 23 juli 2002 17:14 schreef Sinterklaas het volgende:
topictitel aangepast op [url="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/555113/1?limit=50"]verzoek[/url]:
[CM]transport kist leger
>>
[CM]pc in amunitie kist in progres(pics)
mare wat denken jullie nu over die slurf voor lucht door de rad en voeding ??
Game PC
tja, je kan het binnenwerk van een oude kast nemen of wat meer moeite doen en zelf ontwerpen/maken.Op dinsdag 23 juli 2002 01:37 schreef Shunt het volgende:
hmm ik begin nu steeds meer het idee te krijgen dat als ik alles vast in die houte kist maak het alle maal moeilijk wordt om bij te komen en laat ik nu een echte
tweaker zijn die nooit een kaart langer dan 3 dagen in het zelfde slot houd
dus dacht ik om zo iets te maken als resetim een soort frame die in de kist komt dan kan ik overal een stuk makkelijker bij en zo
maar ik vraag me nu af is zon frame moeilijk te makenwant dit is/wordt mijn eerste kaas mod
Tis maar net wat je wilt.
Maar die kist ziet er leuk uit! zorg er wel voor dat je niet gaat lekken als je hem beweegt
hehe genoeg TAPE fikst alles vraag maar aan me oude kast die bestond gewoon UIT ALLEEN tapeOp dinsdag 23 juli 2002 23:36 schreef frim het volgende:
ik begrijp geen snars van die paint plaatjesveels te ingewikkeld of zo.
Maar die kist ziet er leuk uit! zorg er wel voor dat je niet gaat lekken als je hem beweegt
Game PC
Verwijderd
Verwijderd
En daar lekker in gaan zagen? Lekker zonde.. Volgens mij gaat dat ook niet zo lekker in dat oude hout..Op woensdag 24 juli 2002 21:58 schreef 1900XP het volgende:
Is dat ding uit 1999? je moet er eentje uit '44 hebben die zijn veeel mooier. Kun je bij verschillende zaken in nederland kopen
hmmm ik ZIE liever wat het geworden isOp maandag 22 juli 2002 00:48 schreef djgero het volgende:
Leuk idee, hoor graag wat het resultaat is...
A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814
Verwijderd
idd ik ookOp donderdag 25 juli 2002 08:48 schreef Roeligan het volgende:
[..]
hmmm ik ZIE liever wat het geworden is
die finger guards vin ik oerlelijk maar dat van die remote is wel lolig jah maar dan moet ik weer met frequenties gaan kutten en daar heb ik echt geen zin inOp donderdag 25 juli 2002 09:00 schreef LaswA het volgende:
als je van die radio-active fanguards neemt, heb je tog fanguards, maar lijkt het nog steeds op een legerkist. Je kan misschien ipv een powerknop ook een afstandbediening maken, zoals je in films weleens ziet (zo'n ding waarme je mijnen kan laten otploffen enzo) Dan heb je geen last meer van de powerswitch, en je hetb nog iets kewls erbij.
ik denk gewoon dat ik er een kabel aan maak met daar de knopjes aan weetje wel gewoon zon detonater idee
Game PC
Game PC
Game PC
[This space is for rent]
Game PC
Verwijderd
<mierenneuk modus aan>Shunt schreef op 22 juli 2002 @ 00:33:
ik heb dus via via een transport kist uit het leger op de kop kunnen tiken dus hee ik meten en jah hoor hij zou perfect zijn als Case
wat pics
de hand vaten vind ik echt COOL
Het is handvatten......
<mierenneuk modus uit>
Game PC
Game PC
sorry dat ik niet gewoon edit want ik zit nu op een pc met netscape met maar een halve java en zooi suport ik mag van geluk spreken dat ik kan posten
Game PC
of zou er een makkelijkere manier zijn om dus de hdds extern aan te sturen
Game PC
Verwijderd
ik heb hier thuis trouwens nog zo'n houten kast met een plaatje erop van explosief spul inside
Lijkt me trouwens ook cool zo'n kogelwerende koffer met als je die openklapt een TFT scherm, toetsenbord, touchpad en een hoop stoere knoppies ering
Verwijderd
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2002 21:58 . Reden: het is img oeps ]
13.50 euro ... Goedkope Case en goed tijd vermaak
Dat is me volgende project. Komt een Duron 700 in. Die uiteraard wel OC-ed wordt
K'heb alleen ff geen pics ervan.
Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
4 per keer omdat deze babes ongeveer 10,000 per stuk kosten namen ze hier een utra sterke kist voor
mare vind die us kisten niet mooi een beetje jah goor
Game PC
Verwijderd
ik zat wel te denken zon bay rack waar je een hdd in kan zetten gaat tog gewoon door een lpt kabel
Game PC
Hij wordt denk ik antraciet ofzo. Past ie mooi bij me Chieftec kast
En het past allemaal precies.
Dit komt erin:
MSI K7 Pro mobo
Duron 700 @ ?
256MB Apacer (tja ...)
TNT2 vidkaartje
10Gb HDD
10cm Blauwe CCFL
Paar 80 of 60mm fans
Voeding.
Gemount op een houten tray(boven en onder)
die vast zitten aan L profieltjes., welke weer vastzitten aan de zijkant van de Ammo Box.
Kan niet wachten tot di warme weer over is. Kan ik er eindelijk aan beginne
Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
Game PC
Dat klinkt idd wel aannemelijk ...
Naja ... plexiglas wordt het dan
Maar het worden 2 trays, boven voor voeding, ccfl en fans. Onder voor mobo, hdd ...
Denk dat ik ook de CD-rom/fdd monteer op de bovenste tray.
Maar dat moet ik allemaal nog uitmeten enzo.
Game PC
Maar ik wil het volgende doen.
Ik wil de gehle ammobox intact laten. En waar het deksel zit alle uitgangen maken. Daarover komt het " frontje" van plexuglas. Daarin zit de cdrom dan ook verwerkt.
Als ik hem dan versleep zit gewoon de deksel erop en loop ik alleen met de "ammobox"
(en jah, ik kon niet slapen
Game PC
Verwijderd
Voor sommige doeleinde laat ik gewoon ff een hdd in mijn kast hangen (ff snel backupen van een oude schijf die in een andere pc komt)
En wat je anders ook kunt doen met je CD-ROM, hang hem onder je deksel en maak zo'n standaard eronder. Je weet wel, van die zelfde dingen zoals een auto voor de motorkap heeft
Game PC
ik heb trouwens ook nog zoeen stalen kist liggen alleen daar zaten raketten in
maargoed, word volgens mij mooie case-mod
[ Voor 0% gewijzigd door sedistor op 19-08-2002 13:48 . Reden: ff wat txt erbij :) ]
Game PC
mare ik blijf met het probleem kan een ATA 100/133
kan dat gewoon buiten de pc ??
Game PC
Game PC
alleen wat is nu het beste ?
Game PC
Verwijderd
Wat mij eigenlijk helemaal 1337 lijkt is een plexi plaat met daaronder een alu plaat, zo blijft je plexi lekker vrij van krassen
maar je moet het natuurlijk helemaal zelf weten.
Verwijderd
Je kan cd er toch ook indoen en dan ff de deksel openmaken om er cdtje in te doenShunt schreef op 17 augustus 2002 @ 14:05:
dan krijg je van die lelijke gaaten en ik wil het zo heel mogleijk houden om dat de kist er zelf al cool uit ziet en ben bang met gaaten en cdromspelers die er uit steken niet meer
AMD 7800X3D - DDR5 64GB Dominator - AMD RADEON RX6800 XT MB - OD11
ik maak een zwarte boven kant er op met daar de cd en de lcd knopjes en zo en dan aan de zijkanten de radiatoren en dan de toesen bord en andre conectors gewoon aan de bovenkant sweet dus dat je eerst de deksel open moet doen voor je iets kan
Game PC
BroerDje
Broer
Broerder
B'roerdst¿
Erg tof ID, zon legerkist.
Zeker als je er wat legerspullen bij hebt als versiering [hulzen, gasmaskertje ;)] en een camouflagenet eroverheen op lans!
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Ik denk wel dat het mooiste is, alleen die 12Cm gaaten vallen dan op, maar misschien kan je die dan ook wel boven in maken, al denk ik dat dat niet goed is voor de airflow ivm warme lucht = opstijgende lucht, maar goed...Shunt schreef op 29 augustus 2002 @ 12:12:
ok nu hebben jullie me op een aantal idetjes gebracht
ik maak een zwarte boven kant er op met daar de cd en de lcd knopjes en zo en dan aan de zijkanten de radiatoren en dan de toesen bord en andre conectors gewoon aan de bovenkant sweet dus dat je eerst de deksel open moet doen voor je iets kan
Leuke CaseMod, Weer is wat anders.
n54 power!
Verwijderd
Je kan ook kijken of je misschien fanguards kunt vinden met tekens erop die bij die kist passen: granaat, radioactief etcTMDevil schreef op 29 augustus 2002 @ 20:26:
[...]
Ik denk wel dat het mooiste is, alleen die 12Cm gaaten vallen dan op, maar misschien kan je die dan ook wel boven in maken, al denk ik dat dat niet goed is voor de airflow ivm warme lucht = opstijgende lucht, maar goed...
Leuke CaseMod, Weer is wat anders.
nice idea btw
Verwijderd
vet
Verwijderd
rot op met je tactical opsVerwijderd schreef op 19 augustus 2002 @ 10:49:
[...]
gebruikt ie dat bij Zun computer games???![]()
FIRE IN THE HOLE!! hehe

dus blijft alleen de achter kant
mare de vraag van welk matreriaal voor het frame blijft wat zou nu het beste zijn die hoe heet dat nu (een soort van plexie glas maar dan beter/goekoper ?) of aluminum
Game PC
Verwijderd
Thanks for the great idea-=!ME!=- schreef op 29 augustus 2002 @ 17:23:
[...]
BroerDje
Broer
Broerder
B'roerdst¿
Erg tof ID, zon legerkist.
Zeker als je er wat legerspullen bij hebt als versiering [hulzen, gasmaskertje ;)] en een camouflagenet eroverheen op lans!![]()
*Erik gaat nu op zoek naar: kogelhulzen, camo paint, stoere case, camo net...
Verwijderd
wat was er mis mijn ideeShunt schreef op 29 augustus 2002 @ 21:29:
hmmz ok ik heb nu niet veel opties meer in de boven kant passen de 2 rads dus nooitde zijkanten kan ook niet doordat daar de handvaten zitten
dus blijft alleen de achter kantnu zou het wel een handig iets zijn en je ziet ze niet meer maar is dit wel zo mooi is de vraag ook met guards kan het nog ontiegelijk lelijk zijn marja dat zie ik nog wel
mare de vraag van welk matreriaal voor het frame blijft wat zou nu het beste zijn die hoe heet dat nu (een soort van plexie glas maar dan beter/goekoper ?) of aluminum
Verwijderd schreef op 28 augustus 2002 @ 19:50:
Mij lijkt persoonlijk plexiglas mooier
Wat mij eigenlijk helemaal 1337 lijkt is een plexi plaat met daaronder een alu plaat, zo blijft je plexi lekker vrij van krassen
maar je moet het natuurlijk helemaal zelf weten.
en maak ik verleng snoeren voor alle aan sluitingen geluid vga usb ps2 en netwerk
of ik maak die vast in de top plate dus die op de boven kant van het frame zelf komt of ik maak een soord van draden bundel die eindigt in een knoppen en aansluitings kastje
Game PC
jah ik ben lisdecties en disgrafisch dus niet lullen
Game PC
eh jaShunt schreef op 22 juli 2002 @ 00:43:
[...]
hmmz nee ik zat de denken om gewoon van de zelfde materiaal te zoeken als de zijkanten van zij gemaakt en daar dan een klepje van te maken of zo want hij is voor lan's dus moet allemaal snel te conecten zijn en er comt een Water Koeling indraait nu al lekker in normale kast

1) Als je de FAQ had gelezen zou je weten dat het niet op prijs gesteld wordt om over spel/typ foutjes te gaan zeiken.
2) Als je het topic had doorgelezen, had je gemerkt dat de topicstarter al enkele malen heeft laten merken dat hij dyslectisch is. Kan hij niets aan doen, zo word je nou eenmaal geboren en jou opmerkingen helpen daar ook niet bij.
Overigens zou ik me zo kunnen voorstellen dat als je dyslectisch bent, dat een enorme woordenbrij minder duidelijk is dan als je er wat leestekens in gooit.
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Game PC