Ehhh... Wat zie je nu wel en wat verwacht je te zien? Als die asp geprocessed wordt dan hoor je alleen de html output te zien.
Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.
Verwijderd
Dan moet je -wat je waarschijnlijk wil- de tekst inhoud dmv van het server/fileobject uit een file trekken.
Een asp-server geeft alleen maar html code weer, vbscript of jscript geprogrammeerde routines c.q. opmaak geeft de server nooit af.
Dus ze kunnen je 'dynamische' site slechts statisch rippen.
Goed voorbeeld voor dit soort beginners problemen staat op [url="http://www.asp101.com/samples/textfile.asp"]www.asp101.com[/url]
Een asp-server geeft alleen maar html code weer, vbscript of jscript geprogrammeerde routines c.q. opmaak geeft de server nooit af.
Dus ze kunnen je 'dynamische' site slechts statisch rippen.
Goed voorbeeld voor dit soort beginners problemen staat op [url="http://www.asp101.com/samples/textfile.asp"]www.asp101.com[/url]
je wil dus de ASP code in een tabel WEERGEGEVEN zien?
Dan moet je zorgen dat je de HTML codes gebruikt voor onder andere de < en de >
Dan moet je zorgen dat je de HTML codes gebruikt voor onder andere de < en de >
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Nee, ik bedoel het resultaat uit een zoekactie uit een database. Dus als je record 1 tot 10 wilt zien. Dat geeft ie dan niet. Of bijvoorbeeld dit :Op maandag 22 juli 2002 00:35 schreef Jaaap het volgende:
Ehhh... Wat zie je nu wel en wat verwacht je te zien? Als die asp geprocessed wordt dan hoor je alleen de html output te zien.
code:
1
| Pagina <B><%= iPageCurrent %></B> van de <B><%= iPageCount %></B><br><br> |
Dan geeft ie als resultaat: Pagina van de maar als ik de losse file gewoon open dus niet in de tabel. Werkt hij wel.
Verwijderd
UUHm, jaOp maandag 22 juli 2002 00:39 schreef Evil M@V het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel het resultaat uit een zoekactie uit een database. Dus als je record 1 tot 10 wilt zien. Dat geeft ie dan niet. Of bijvoorbeeld dit :
code:
1 Pagina <B><%= iPageCurrent %></B> van de <B><%= iPageCount %></B><br><br>
Dan geeft ie als resultaat: Pagina van de maar als ik de losse file gewoon open dus niet in de tabel. Werkt hij wel.
Geeft ie nog een server error
Heb je de recordset wel nagekeken of die niet leeg is toevallig, dan moet je vaak een foutmelding etc. definieren (wel zo netjes).
Je kan zoeken in een database?
En dan lukt het niet simpelweg met een simpel stukje asp wat html uit te spugen??
Vaag...
En dan lukt het niet simpelweg met een simpel stukje asp wat html uit te spugen??
Vaag...
Als ik de ASP file zelf open dan werkt hij wel. Maar niet in een tabel in html.Op maandag 22 juli 2002 00:47 schreef DragonLord het volgende:
[..]
UUHm, jaDuidelijk
Geeft ie nog een server errorof kun/wil je de bovenstaande constatering ff stap voor stap uitleggen.
Heb je de recordset wel nagekeken of die niet leeg is toevallig, dan moet je vaak een foutmelding etc. definieren (wel zo netjes).
Is de extensie van het bestand van de 'tabel in html' toevallig htm of html of iets ongelijk aan asp?Als ik de ASP file zelf open dan werkt hij wel. Maar niet in een tabel in html.
Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo
Zolang je IIS hebt draaien, kan hij in ieder geval ASP parsen, maar vergeet niet dat je Server-parsed HTML nodig hebt om include files te kunnen gebruiken, hè?
Dus je bestand .shtml noemen i.p.v. .htm of .html
Dus je bestand .shtml noemen i.p.v. .htm of .html
Pagina: 1