• CeeDeeS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-03 11:42
Hey Tweakers,

Ik ben op zoek naar een mp3speler om de komende jaren dat ik veel met de bus moet reizen mijn tijd door te komen. Ik heb al een Soulplayer DMP-100 gehad, maar deze vond ik te groot, en heb ik dus verkocht. Daarom vallen alle 12 cm mp3cdspelers af. De Archos heb ik lang gewild en ook bijna gekocht maar omdat ik hem nog te duur vond heb ik dit op het laatste moment ook maar afgezegd. Aangezien de andere harddisk-mp3spelers nog duurder zijn vallen ook deze af. Dan heb je nog de smartmedia-mp3spelers. Deze vind ik dat ze te weinig capaciteit hebben, en als je aan genoeg mb's wil komen ben je al weer gauw 250 euro kwijt.

Dan blijft over: de 8 cm mp3cdspelers.
Ik heb een bepaalde afkeer tegen de Beatman en de Napa. Dat is gewoon mijn eigen voorgevoel dat zegt dat ik beter voor een gevestigd, betrouwbaar merk moet gaan. Ook vind ik hun uiterlijk nou niet echt om over naar huis te schrijven. Daarom is mijn keus gevallen op de Philips Expanium 401:
Afbeeldingslocatie: http://www.nuovo-nuovo.com/images/product/Cat26/1001/2680G1.jpg

Maar er zijn nog een paar vragen die ik heb:
1. Ik heb in meerdere andere draadjes gelezen dat de batterij niet al te lang meegaat (zo'n 3 uur). Stel nou dat ik GP1800's koop, op wat voor tijd zal ik dan ongeveer kunnen rekenen?
2. Zou het wat uitmaken als ik een 2e handse zou kopen en dat het dus waarschijnlijk 1 van de vroege modellen is die van de lopende band af is gerold of dat ik nou een gloedje nieuwe zou kopen. Oftewel: Zouden er ondertussen nog dingen zijn veranderd (verbeterd?) sinds de tijd dat hij net uit is en nu?
3. Weten jullie nog plaatsen waar ze te koop zijn voor een mooi prijsje? Nieuw dan wel 2e hands (moet natuurlijk nog wel in goeie staat zijn).
Bij de [url="http://www.wehkamp.nl/index.asp?Page=WIN&FrameTop=&ArtikelNummer=803126"]Wehkamp[/url] issie 160 euro en bij de [url="http://www.dixons.nl/Store/product/product.asp?cat=Audio&menucat=Audio_MP3_spelers&subcat=Audio_MP3_spelers&scindex=-1&subsubcat=Audio_MP3_spelers&prid=0007027929"]Dixons[/url] issie 200 euro.
4. Weten jullie nog andere coole 8 cm mp3spelertjes, met uitzondering van de Napa, de Beatman en deze Philips dus.

Alvast bedankt!

• SEFje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-03 11:51
Ik denk dat je toch twee keer na moet denken over dat rare gevoel van vertrouwen wat jij hebt bij philips producten; vooral als je de hoeveelheid tevreden napa gebruikers bijvoorbeeld ziet.

Eigenlijk is het gewoon een oneerlijke vergelijking; napa tegen philips; er is echt gewoon niks beter aan die philips.

Ik vind het echt dom als je er een koopt, maar verder tja, alternatieven... de Mambo X zal je ook wel niet betrouwbaar vinden, dus dan blijf je bij die philips he. Nog een laatste keer; ik zou gewoon die Napa kopen en hem in mijn zak houden.

PS: GP batterijen hielpen niet echt veel als ik het me goed herinner...

• CeeDeeS
Op maandag 22 juli 2002 00:29 schreef SEFje het volgende:
Ik denk dat je toch twee keer na moet denken over dat rare gevoel van vertrouwen wat jij hebt bij philips producten; vooral als je de hoeveelheid tevreden napa gebruikers bijvoorbeeld ziet.

Eigenlijk is het gewoon een oneerlijke vergelijking; napa tegen philips; er is echt gewoon niks beter aan die philips.

Ik vind het echt dom als je er een koopt, maar verder tja, alternatieven... de Mambo X zal je ook wel niet betrouwbaar vinden, dus dan blijf je bij die philips he. Nog een laatste keer; ik zou gewoon die Napa kopen en hem in mijn zak houden.

PS: GP batterijen hielpen niet echt veel als ik het me goed herinner...
Kan ik hieruit opmaken dat jij er 1 hebt gehad? En jij bent er dus niet zo tevreden over? Hmm, dan zal ik me nog eens gaan orienteren op de Napa en de Beatman, maar kwa uiterlijk gaat mijn voorkeur dan zeker uit naar de Beatman.
Wordt vervolgd... :D

• SEFje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-03 11:51
Nou ik heb er geen, en ik wil je ook niet teveel afschrikken ofzo, maar als je de feiten naast elkaar legt heeft hij gewoon niet zoveel te bieden (tenzij je het heel belangrijk vind dat je speler mooi is -en deze ook mooi vind-)
Hij heeft geen ID3 tag support (napa wel), shockproof is even veel, battery life is korter dan de napa tja, wat kan hij dan wel zo goed? Hij is ook nog es duurder, en de geluidskwaliteit? mja mischien kun je nog mensen vinden die met allebei hebben mogen spelen, maar ik vind die philips eigenlijk maar niks.

Maar ja... ik spreek niet uit ervaring; heb gewoon wat dingen gelezen hier op GoT (ik volg die 8cm topics al vanaf den beginne...) dus ja.

Verwijderd

als je nog een half jaartje ofzo wacht, is de nieuwe Napa er. En ook een nieuwe van Philips samen met Nike, die er heeeeeel cool uitziet.

• CeeDeeS
Op maandag 22 juli 2002 11:57 schreef HipHop het volgende:
als je nog een half jaartje ofzo wacht, is de nieuwe Napa er. En ook een nieuwe van Philips samen met Nike, die er heeeeeel cool uitziet.
Hmm... een half jaar is wel lang :(
En heb je misschien een site van die nieuwe Napa of Philips?
Na gisteren flink wat topics te hebben doorgespeurd is nou mijn keus gevallen op de Napa, maar 100 euro bij [url="http://www.gadgetdelivery.nl/products.php?id=14"]Gadget Delivery[/url]. Dan nog 10 cds en nieuwe GP 750 mAh batterijen erbij van mp3cdspeler.nl, dan zal het ook wel goed komen.
Alvast bedankt voor de reacties tot nu toe.
Pagina: 1