Verwijderd

Topicstarter
Ik heb via via vernomen dat dit toestel ergens in de aanbieding is op dit moment, voor een prijs waar je hem niet voor laat liggen. Ik heb alleen verder geen gegevens, dus als iemand weet waar en hoeveel, please let me know!

Verwijderd

ik zie hem overal voor ongeveer 270 Euro,
maar daar laat ik hem wel voor liggen mag wel goedkoper

Verwijderd

Topicstarter
Ik geef je groot gelijk!

Verwijderd

Op maandag 22 juli 2002 17:40 schreef geenkanshans het volgende:
Persoonlijke vind ik alle prijzen van mobiele telefoons schandalig hoog, maar 270 euro voor zo'n Siemens telefoontje is toch wel absurd. Sorry Siemens fans :P

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Op maandag 22 juli 2002 20:18 schreef ridde100 het volgende:

[..]

Persoonlijke vind ik alle prijzen van mobiele telefoons schandalig hoog, maar 270 euro voor zo'n Siemens telefoontje is toch wel absurd. Sorry Siemens fans :P
Bij de Siemens zit wel standaard een datakabel en software.
De prijzen van mobiele telefoons vind ik redelijk, tenminste als je kijkt naar wat je er allemaal mee kunt doen. De laatste jaren zijn toestellen vaak gratis weggegeven in combinatie met een abonnement of prepaidkaart, waardoor men het zicht op reeële prijzen van toestellen is kwijtgeraakt.
Tegenwoordig kun je voor minder dan 150 euro al simlockvrije telefoons kopen, de prijzen hiervan zijn enorm gedaald, terwijl de mogelijkheden alleen maar groter zijn geworden. Als je dat vergelijkt met de prijzen van andere apparatuur dan valt dat toch mee. Denk aan digitale camera's, pda's etc.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Verwijderd

Topicstarter
Persoonlijke vind ik alle prijzen van mobiele telefoons schandalig hoog, maar 270 euro voor zo'n Siemens telefoontje is toch wel absurd. Sorry Siemens fans
Hieruit maak ik op dat jij wel zoveel geld over hebt voor een ander merk telefoon, wat is dan de meerwaarde van laten we zeggen een Nokia telefoontje tov een Siemens volgens jou?
En kom nou niet aan met "Nokia heeft chatfunctie" ofzoiets.

• sheinemans
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-02 11:23
Kijk op GSM.nl daar heb je hem met abb. voor 60 euro voor abb + 9 euro voor toestel en 10 euro verezendkosten. dus voor 79 euro siemens toestel dat simlock vrij is

www.heinemanss.nl

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:58

Exirion

Gadgetfetisjist

Op maandag 22 juli 2002 20:18 schreef ridde100 het volgende:
Wat heeft dit in godsnaam met Siemens te maken? Ik ben geen Siemens fan (heb nu wel een Siemens na twee Nokia's), maar je opmerking slaat echt nergens op.

ALLE gsm's zijn duur, en een Nokiaatje is echt niet beter dan een Siemens. In sommige opzichten: integendeel.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1