De vakantie is dadelijk voorbij, tijd om iets met de centen te gaan doen. Ik wil graag een goede speakers set hebben.
Ik wil hiermee:
• DVD's kijken via de PC [ heb geen aparte DVD speler]
• Divxjes kijken via de PC
• Geluid van games enz, via de PC
enz.
Ik zit nu met een Sennheiser HD580 op me hoofd en ik wil iets nieuws op me kamer.
Ik ben al een tijd opzoek naar een goede geluidsset.
Toen zag ik dit topic staan: [topic=549773/1/50]
Algoed hierin kreeg ik al als advies dit te kopen:
Yamaha RX-V420 of een Pioneer ampje
4x Tannoy m1 of mX1
Tannoy mC.
In de Topic titiel staat voor 850 EUR. Maargoed als ik nu eerst de versterker koop + de 2 frontspeakers en de sub koop breid ik dat wel 3 a 4 maanden later wel uit tot een 5.1 setje.
Nu ben ik dus een verschrikkelijke noob op dit gebied. Wat zijn nou goede winkels om advies te vragen, en is hetgeen wat hierboven staat goed. Het fijne aan dit is dat het gewoon op je eigen tempo uit te breiden is, zodat je niet ineens in 1 keer een grote smak geld op tafel moet leggen.
Ik zou dus graag advies willen krijgen naar welke :
• Versterkers
• Speakers
• Subs moet kijken.
Graag advies, want met deze vraag dit ik toch al een jaartje maar het komt er nooit van. En aangezien ik goed ga verdienen in deze vakantie ben ik bereid een goede zet aan te schaffen, en wil absoluut geen miskoop doen. Ik wil het beste voor mijn geld.
Ik wil hiermee:
• DVD's kijken via de PC [ heb geen aparte DVD speler]
• Divxjes kijken via de PC
• Geluid van games enz, via de PC
enz.
Ik zit nu met een Sennheiser HD580 op me hoofd en ik wil iets nieuws op me kamer.
Ik ben al een tijd opzoek naar een goede geluidsset.
Toen zag ik dit topic staan: [topic=549773/1/50]
Algoed hierin kreeg ik al als advies dit te kopen:
Yamaha RX-V420 of een Pioneer ampje
4x Tannoy m1 of mX1
Tannoy mC.
In de Topic titiel staat voor 850 EUR. Maargoed als ik nu eerst de versterker koop + de 2 frontspeakers en de sub koop breid ik dat wel 3 a 4 maanden later wel uit tot een 5.1 setje.
Nu ben ik dus een verschrikkelijke noob op dit gebied. Wat zijn nou goede winkels om advies te vragen, en is hetgeen wat hierboven staat goed. Het fijne aan dit is dat het gewoon op je eigen tempo uit te breiden is, zodat je niet ineens in 1 keer een grote smak geld op tafel moet leggen.
Ik zou dus graag advies willen krijgen naar welke :
• Versterkers
• Speakers
• Subs moet kijken.
Graag advies, want met deze vraag dit ik toch al een jaartje maar het komt er nooit van. En aangezien ik goed ga verdienen in deze vakantie ben ik bereid een goede zet aan te schaffen, en wil absoluut geen miskoop doen. Ik wil het beste voor mijn geld.
w00t