Toon posts:

Asus V8440 wordt niet herkend

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Net sinds een paar dagen in het bezit van een Asus V8440TD (GF4Ti4400 128MB) Ziet er allemaal goed uit, maar als ik de originele drivers vanaf de Asus cd wil installeren, krijg ik een melding "asus board not found" !?!?

Het installeren van de Asus tweak-utility gaat wel goed, maar bij het opstarten zeurt ie om een dll file. Begint goed...

Ik heb nu de drivers van nVidia gedownload, daarmee gaat het prima, echter die installeert/detecteert een GeForce4 Ti4600... maar ik heb een Ti4400. Tenminste, staat op de doos...

Waarom gebeurt dit? Is het slecht voor mijn videokaart dat ie wordt aangestuud zeg maar als een 4600 ipv 4400?

Mijn 3Dmarks score was 9183 trouwens, is dat ok?

ASUS A7M266
Athlon 1400@1480
512MB DDR
Win XP Pro UK

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 20:31

Valkyre

Kitesurf FTW!

je kan ook op de kaart zelf kijken daar zit wel een sticker of anders op de kaart zelf staat wel welke ut is!

iRacing Profiel

• Chop2000
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-08 21:26

Chop2000

Vroem

het zou best is kunnen hoor, maar dan moet je op de kaart kijken, op de paarse print van die asus videokaarten staat het type altijd boven de cooler (helemaal boven aan bij de rand)

niks

Verwijderd

misschien heb je hier [url="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/554721/1"]http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/554721/1[/url] wat aan, net nou jou deze topic geopend, en ja, je hebt gelijk als je zegt; Slap zitten searchen, eikel

offtopic:
is te verklaren trouwens, heb lekker griepje dus ben zo duf als een dood vogeltje

Verwijderd

Heb de "fout" ontdekt... maar vervelend is het niet... Zie de draad die ik in mijn vorige reactie heb gemeld...

Verwijderd

Topicstarter
Hehe, ok, we hebben dus een ti4600?

Verwijderd

Topicstarter
Whahaha, ik heb die thread op madonion gevolgd, en ben zelf ook op onderzoek gegaan:

- Het paarse stickertje met tekst "Asus V8440/128M" verwijderd, en wat kwam er tevoorschijn.. JAWEL "V8460Ultra"
- Ok, het geheugen bekeken, Samsung GC28. Volgens sommige mensen geheugen dat op 2,8ns loopt (van een Ti4600)
-Ok, tot slot de cooler eraf gehaald, JAWEL Ti4600!!

Ik heb zojuist die coolbit registry uitgevoerd, en hij loopt nu op 275/552. Wat is de Ti4600 ook alweer?

Toch jammer dat die Asus software niet werkt, maar misshien moet je juist de V8460 software van de Asus site halen? Ik wil namelijk wel gebruik maken van dat monitor tooltje, zodat de kaart niet te warm wordt.

Ok mensen, op zoek naar een Ti4400? Misschien een idee om die van Asus te nemen (die van mij kwam bij Mycom weg)

Geluk.

Verwijderd

heb in mijn post gevraagd hoe ver jij door kan clocken... (geef daar ff antwoordt, hoeven we deze topic niet telkens omhoog te schoppen ;) )

Verwijderd

Topicstarter
Nee, precies, om hier nog wat in te zetten heeft geen zin. :)
Pagina: 1