🇳🇱 🔋 Marstek Venus E v3 | EMS xxx, BMS xxx, App vxxx | HW P1 | Marstek CT003 P1 | ☀️14kWp zuid-west+noord-oost
zelf een koelblok maken
en een scooter/brommer radiator
en een pompje halen bij het tuincentrum ofzo
en een scooter/brommer radiator
en een pompje halen bij het tuincentrum ofzo
Ik ben nu zelf ook bezig met waterkoeling, en tot nu toe heeft alles me zo'n 15 gulden gekost. Alleen nog een radiator van de sloop halen en ik ben klaar.
Misschien kost het maken van het waterblok je wel wat tijd, maar ik vond het zelf hardstikke leuk om te doen.
Koperblokje: haal je bij een metaalhandel.
Slangen: doe-het-zelf zaak.
Resevoir: heb ik van een groot verfblik.
Pompje: Conrad of tuincentrum.
Misschien kost het maken van het waterblok je wel wat tijd, maar ik vond het zelf hardstikke leuk om te doen.
Koperblokje: haal je bij een metaalhandel.
Slangen: doe-het-zelf zaak.
Resevoir: heb ik van een groot verfblik.
Pompje: Conrad of tuincentrum.
Y'24
Verwijderd
Ik zat er aan te denken om een waterkoeling te gaan bouwen. Je kan ipv een radiator natuurlijk ook een paar meter slang door je koelkast laten lopen (staat toch naast m'n pc) of is dit een heel raar idee? Het enige is dat er misschien condens in de kast ontstaat omdat 7C beneden het dauwpunt v water ligt toch?
waterblokje ga ik zelf wel maken, heb al een simpel, doch doeltreffend ontwerp. nu nog zien aan een radiator te komen
🇳🇱 🔋 Marstek Venus E v3 | EMS xxx, BMS xxx, App vxxx | HW P1 | Marstek CT003 P1 | ☀️14kWp zuid-west+noord-oost
Pagina: 1