Toon posts:

XP computer print niet op SE98 printer, what to do

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
:'( :'( :'( :'( :'( :'( Ik heb een netwerk liggen met een pentium 2 met xp, een pentium 1 met W98SE en een laptop met XP. Aan de PC met XP hangt een HP printer, deze heb ik gedeeld en toegevoegd aan de beide andere pc's. Printen gaat vanaf alledrie de machines goed. Netwerkverbindingen zijn dus ok.
Nu heb ik aan de pentium 1 met W98SE een nieuwe Epson photo 810 gekoppeld via een printerkabel. Op deze pc werkt de Epson prima. Via beide andere pc's heb ik de printer toegevoegd, geeft geen problemen maar bij het daadwerkelijk printen krijg ik steeds verschillende foutmeldingen zoals "uw gegevengebied dat aan een systeemaanroep is doorgegeven is te klein" en problemen met de huidige printerinstelling.
Kan de W98 driver op de pentium 1 nu niet overweg met de aanroep vanuit XP? Hoe los ik dat op of wat kan het anders zijn.
Wie helpt me mijn nieuwe printer aan de slag te krijgen.

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-08 16:19
welke drivers gebruik je nu op de XP pc?

Die van de win98 pc? of heb je verse nieuwe drivers voor XP gehengeld??

if not-> Dan ff nieuwe XP drivers downen @ [url="http://www.epson.nl"]www.epson.nl[/url]

Edit:
[url="ftp://ftp.epson.de/pub/de/driver/win2kxpdut/PH810_W2K_XP_NL.exe"]ftp://ftp.epson.de/pub/de/driver/win2kxpdut/PH810_W2K_XP_NL.exe[/url]
Die moet je hebbben

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-06 11:13

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

hmm heb ik ook gehad, als ik me goed herinder werkte dat wel maar niet als je password op printer heb in 98, dat ziet XP niet toen ik pass der af had gehaald liep ut als treintje

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?