Internetcafé Andijk

Pagina: 1
Acties:

• WieMie
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

WieMie

WieMie Actief

Topicstarter
Ik ga een weekje naar Andijk... Nu vroeg ik mij af of daar, of daar in de buurt, een internetcafé te vinden is... Anders moet ik het namelijk een hele week zonder m'n meisie stellen :'( (heeft geen mobiel in buitenland :()

Wervershoof of Enkhuizen mag ook... Scoot kon mij niet helpen, en ook met google kwam ik niet echt ver...

*Klein detail, ik vertrek morgen al...*

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:11

JvS

Ik heb hem zelf ook

Klopt, dit kan je amper via de normale wegen vinden aangezien internetcafe's nooit aangeven dat ze echt internetcafe's zijn. Scoot en de gouden gids kunnen het dus niet weten...
Bel het VVV op, die weten het allicht wel :)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• WieMie
  • Niet online

WieMie

WieMie Actief

Topicstarter
Morgenochtend dan maar VVV bellen, maar ben bang dat ik een weekje internet zal moeten missen, tenzij ik nu een paar WAP/PHP-scripts maak waarmee ik kan internetten, zal lastig worden ben ik bang...

• MediaZoo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:54
in r17 in grootebroek is er 1

plaatsje vlak naast andijk :)

ik woon er ook namelijk in de buurt :D

• m-m
  • Niet online

m-m

anders hebben de meeste bibliotheken wel internet hoor :P Zelfs in het kleine plaatsje Eelde kan je tegen betaling in de bieb op internet

• WieMie
  • Niet online

WieMie

WieMie Actief

Topicstarter
Op zondag 21 juli 2002 23:08 schreef m-m het volgende:
anders hebben de meeste bibliotheken wel internet hoor :P Zelfs in het kleine plaatsje Eelde kan je tegen betaling in de bieb op internet
Weet nog hier in Zaandam, F2,50 per kwartier :S Nou ja, moet er wat voor over hebben... Maar, voor dat geld kreeg je dan wel een echte, onvervalste 28k8 verbinding!

In grootebroek? eens rondvragen, en wat het kost...

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-07 16:55

jep

Jij zou toch moeten weten dat ze bij veel mcdonalds fillialen ook internet hebben. Zonnet, maar rap is 't wel hoor :).

• WieMie
  • Niet online

WieMie

WieMie Actief

Topicstarter
Bij McDonald's Nijmegen Molenstraat, Malden, Rotterdam-Korte Lijnbaan en Bodegraven kunnen gasten inderdaad internetten... Er heeft iemand mij ooit een rondleiding in McD Enkhuizen beloofd, kan ik daar misschien gebruik van maken :P maar ben bang dat dat niet gaat werken...

• shure-fan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:02
hehe en die gasten van Enkhuizen hebben bij ons de nieuwe kassa's geleerd (touchscreen).

Ik was zelf management trainee maar ben gestopt maar verder nog een toptent waar ik veel kom

Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi

• WieMie
  • Niet online

WieMie

WieMie Actief

Topicstarter
Op maandag 22 juli 2002 03:37 schreef shure-fan het volgende:
hehe en die gasten van Enkhuizen hebben bij ons de nieuwe kassa's geleerd (touchscreen).
Ik weet het :9~ Wil ik nog eens een blik op werpen :) was ook onderdeel van de rondleiding >:)

• WieMie
  • Niet online

WieMie

WieMie Actief

Topicstarter
Gevonden :D VVV heeft me kunnen helpen... Niet echt een internetcafé, maar je kan er tegen betaling internetten.

Multi-Theek in Enkhuizen

Dagelijks open vanaf 14.00uur

• Jaded
  • Laatst online: 07-05 10:59
Op maandag 22 juli 2002 10:45 schreef WieMie het volgende:
Gevonden :D VVV heeft me kunnen helpen... Niet echt een internetcafé, maar je kan er tegen betaling internetten.

Multi-Theek in Enkhuizen

Dagelijks open vanaf 14.00uur
Vanaf 2 uur... hoezo lui :D

Verwijderd

Whahahah, je gaat naar andijk. Heb medelijden met je, een week in de boere lucht zitten :D.

Maar wat betreft je internet verslaving, de MacDonalds kan je net zo goed overslaan in Enkhuizen want daar is toch geen internet.

EN verder een internet cafe hier in de buurt is volgens mij alleen in Grootebroek te vinden [url="http://www.r17.nl"]www.r17.nl[/url] . En dat is 3-4 km verder dan enkhuizen ongeveer. Maareh enkhuizen is ook niks. Enne ga je nog uit? Zoja ga dan maar naar de StadsHerberg als je van een nep discotheek houdt (is het beste wat ze der hebben).

Verder heel veel sterkte >:)

• WieMie
  • Niet online

WieMie

WieMie Actief

Topicstarter
Internetcafé
Heb jij zin om eens te ontdekken wat er allemaal schuilt achter het computerscherm kom dan langs in ons internetcafé!
De kosten zijn ¤ 0,50 per kwartier en we zijn open op:
Dinsdag: 13.00u - 16.30u
Woensdag: 13.00u - 16.30u
Donderdag: 13.00u - 16.30u en 19.30u - 21.30u
Vrijdag: 13.00u - 16.30u en 19.30u - 21.30u
Zondag: 16.00u - 20.00u

(de openingstijden zijn onder voorbehoud)
¤0.50 per kwartier? :D WOEI!

Kan ik meteen boodschapjes doen, zit een grote Deen in Grootebroek...

Verwijderd

Deen is inderdaad redelijk groot niet echt super vind ik, wel altijd lekker druk >:). Maar in dat WinkelCentrum heb je ook nog een DA (voor internetplijsters, tegen je internet verslaving >:)). En nog tig andere winkels, als je heel lief bent zal ik proberen ze allemaal op te graven uit mijn geheugen en ze te noemen.

• WieMie
  • Niet online

WieMie

WieMie Actief

Topicstarter
Ben uiteindelijk voor ¤0.70 per kwartier in de bieb van Wervershoof geweest. Alleen niet vooruit te branden (snelheid: 28k8) en alleen IE5, verder helemaal niks...

Verwijderd

Wervershoof, dat je dat boeregat kon vinden :D Petje af!
Pagina: 1