Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

USB kabels - maxium lengte?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gehoord dat je met een Webcam op USB, maximaal kan verlengen tot 3 meter, ofdat je anders geen beeld hebt. Nu heb ik dmv verschillende kabel een lengte van 8 meter (zonder enig verlies) weet er iemand of er voor usb echt een beperking bestaat, en of je het ook kunt versterken + kabels zelf maken zoals utp-kabels. Ik zou graag een webcam zetten aan de inkompoort (+/- 120m verder dan de pc). Is dit te doen?

thx

Verwijderd

Zo ver ik weet kan je USB maximaal op 5 meter zetten. Dit is dus onversterkt en een totaal lengte. Dus als je webcam een kabel van 2 meter heeft, kan je er nog ongeveer 3 meter bij verlengen. Daarna moet je een USB versterker er tussen zetten. Ik heb echter geen ervaring met USB versterkers.

Succes :)

Verwijderd

k heb hier eens op Got iemand gezien die 29 meter had,

volgens mji als je goede kabel heb kom je een heel eind

Verwijderd

Met de search is hier vrij veel over te vinden.

Je kan elke keer 5 meter verlengen met en dan meot er een versterker tussen. Dat kan weer 5 keer dus reken maar uit hoever je komt. Er is iemand geweest die er coax heeft tussen geangen dat ging ook nog redelijk ver maar 120 meter red je met een draad never nooit niet.

Tenzij je een echte netwerk camera koopt maar dat is denk ik niet wat je wilt.