Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Verwijderd
Purge items, on and before dd.mm.yy
Simpel...
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Dat ligt eraan hoe je hebt gedefenieerd... als een jaarlijks terug kerend actie .. danwel.. als losstaande acties niet...Op maandag 22 juli 2002 11:52 schreef Bor_de_Wollef het volgende:
Maar ik wil de verjaardagen bewaren (die dus elke jaar weer komen). Als ik de eerste instantie hiervan verwijder is de rest dan toch ook weg?
Ander probeer Birthdate+ om de geboorte data bij te houden en zeg deze alleen maar telkens een jaar vooruit te werken.
Ik gebruik trouwens BackupBuddy; kostte iets van 30 USD maar is zeker de moeite.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
P R N D
De backup software zoals backupbuddy maakt een 'completere' backup dan de standaard hotsync. Vroeger al helemaal, toen backupte de standaard hotsync nauwelijks iets, maar ook tegenwoordig wil hotsync nog wel eens wat files vergeten.Op woensdag 24 juli 2002 22:47 schreef pven het volgende:
Als je geen speciale backup-software gebruikt, dan wordt er toch nog steeds (via Hotsync) een backup gemaakt? Zeker weten doe ik het niet, maar wel vrij zeker.
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
Jammer genoeg past zo'n kaartje niet in een Palm V of Palm VXOp donderdag 25 juli 2002 01:57 schreef nose het volgende:
Je kan ook zo'n SD-BackUp card kopen. Keb alleen geen idee wat ie kost. Zowieso kan ik weinig over die kaartjes vinden. Weet iemand een winkel die ze verkoopt?
Ow okee. Sorry, dat wist ik niet. Ik heb zelf een m515 en daar gaan ze wel in.Op donderdag 25 juli 2002 12:15 schreef Bor_de_Wollef het volgende:
[..]
Jammer genoeg past zo'n kaartje niet in een Palm V of Palm VX
P R N D