Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

LCD met HD66204 (6x) en HD66205 (2x) achterop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al gezocht op Google maar kon zeer weinig bruikbaars vinden. Wel heb ik kunnen vinden dat de HD66204 voor de verticale coördinaten zijn en de HD66205 voor de horizontale coördinaten van de pixels zijn.
Het LCD heeft een ribbonkabel met 16 connectoren en op de achterkant zit ook nog een hele rij contacten, onder andere een met Vop erbij.
Ik heb het idee dat hier wel iets mee kan aangezien deze een 16 pins aansluiting. Ik kan alleen geen datasheets vonden van die controllers of waarmee ze compatiple zouden kunnen zijn. Iemand??

• 3lmowww
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-06-2022

3lmowww

edit:

uit een laptop???

dan is het vaak niet mogelijk (UTFS in dat geval, ook de FAQ)

anders weetiketniet

Electronics development

Verwijderd

Topicstarter
Nop, niet uit een latop, uit een Psion 3a. Er bestaan specsheets van en er zijn mensen die al LCD's met deze controllers aan de gang hebben gekregen, maar die heb ik al gemaild en laten nu niks van zich horen. Vandaar dat ik hier nog maar ff post.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nog es gezocht en in een of ander artikel wordt gezegd dat je het misschien kan aansluiten op een SED1330-driver. De T6963c zou niet werken omdat deze gewoon te klein zijn (ze ondersteunen een te kleinen maximale resulotie). Kan iemand mijn helpen met de compatibiliteit (jaja, erg mooi woord!) van die SED1330/35/36 met de HD66204/5???

Please!!!

Verwijderd

[Off-topic]
Is UTFS = Use the Fu*king Search ? :?
[/Off-topic]

Verwijderd

Topicstarter
Op tweakers is iig niks te vinden over deze lcd-drivers en een datasheet is eigenlijk ook bijna niet te vinden. Ik had dus meer gehoopt op een of andere lijst waarmee de SED1330 oid compatible is.

• Alaksandus
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:33

Alaksandus

Vae puto deus fio

http://www.telesys.ru/projects/proj034/index.shtml misschien dat je hier iets aan hebt maar dan moet er toch flink vertaald worden :| maar met http://www.worldlingo.com kun je een heel eind komen 8)

[ Voor 0% gewijzigd door Alaksandus op 14-10-2002 23:28 . Reden: Hmm got kent geen russisch ]

Als een god in Nijmegen.

Pagina: 1