Toon posts:

DVD ROM speler doet raar

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb er al ene tijdje last van. Het volgende gebeurt steeds, m'n DVD ROM speler lade gaat zomaar open zonder reden, heel vreemd. Kan iemand me uitleggen wat er aan de hand is? Ik draai windows 2k, het is een BVD DVD ROM speler, ik heb de powerkabels al verandert, andere IDE kabel. Maar voor de rest helemaal nix verandert, heel veel kameraden vertelden me dat het een hacker kan zijn, mar ik heb een firewall, namelijk Norton Internet Security, hoe kan dit dan gebeuren ? Please help. Heb al in het forum gezocht, maar nix gevonden.

Verwijderd

Geef eens iets meer info.. als je een kans wilt hebben je probleem op te lossen ;) welke dvd rom, en welke os heb je en wat heb je al geprobeerd? Heb je toevallig iets veranderd, vlak voordat de problemen begonnen?
welkom op GOT.
Ow ja heb je al gezocht in de search? [url="http://gathering.tweakers.net/forum/find"]http://gathering.tweakers.net/forum/find[/url] Misschien is het eerder voorgekomen ;)

edit
Heb je al in dit topic gekeken?
[topic=207973/1/25]

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Heb je een Abit moederbord ?

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Verwijderd

Topicstarter
Nee ik heb een MSI K7T Turbo met RAID controller, hierop zit een 1 GHz Athlon Thunderbird. 256 MB SDRAM 200 GB hd ruimte, unex netwerkkaart, guillemot maxi sound fortissimo ( a classic ), Asus V7100 Pro 64 MB. Dat waren de specs wel.

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

ok, de reden dat ik het vroeg is dat ik wel eens iets vaags heb vernomen over de combinatie Abit + LiteON.
Dat bij het opstarten het laadje vanzelf opengaat dus.

Het kan ook aan je voeding liggen, dat de spanning die deze afgeeft niet continu is en dat je DVD speler daar op reageert.

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Verwijderd

Op zondag 21 juli 2002 21:42 schreef dreeke het volgende:
ok, de reden dat ik het vroeg is dat ik wel eens iets vaags heb vernomen over de combinatie Abit + LiteON.
Dat bij het opstarten het laadje vanzelf opengaat dus.

Het kan ook aan je voeding liggen, dat de spanning die deze afgeeft niet continu is en dat je DVD speler daar op reageert.
Tsja ik heb ook een abit, met 2 lite onetjes erin, maar heb gelukkig dat probleem niet, zal wel met een ander mobo zijn. Maar ben je er nog uitgekomen met je dvd rom?
Pagina: 1