Hij is af 
Ik had de onderdelen van m'n oude computer nog liggen en geen zin om een kast te kopen.
Wat doe je dan?
Juist je maakt een kast.
Dus de schuur in voor een kapotte videorecorder en die eerst maar een leeghalen.

Toen alle opstakels die in die bak zaten eruit dremelen en plek maken voor de onderdelen. Plaat gemaakt waar m'n mobo op kan zodat die goed vast zit.
Gelukig had ik een micromobo dus die past precies naast de voeding

Toen de DVD speler en de hardeschijf erin. DVD speler moest in het midden komen dus een beugel gemaakt om hem in tehangen, dat werkt wel aardig. Paar tyripjes erom en alles zit vast
.
Zo ook maar de hardeschijf vast gemaakt goed strak, dus dat zit ook wel goed.

voorkant is nog helemaal videorecorder style. Niks te zien van de computer.

Pas als je op het Eject-knopje drukt komt er wat te voorschijn.

De power knop en de eject knop heb ik doorgesoldeerd met wat draadjes zodat die gebruikt worden om hem aan tezetten en de dvdrom te ejecten
En nu de achterkant. Ik had uit een andere videobehuizing een plaatje gedremeld en daar moesten de gaten nog uit. wat een pest werk. Ik ben er 3 dagen meebezig geweest en ben niet echt super tevreden maar het is toch maar de achterkant. Door de werkbank is hij nogal beschadigd
en ik schoot vanmiddag uit met een vijl. Maarja, achterkant....

Er moet alleen nog een netwerk kaartje en een IR sensor in maar die moet ik nog kopen en maken.
Specs:
Ik ben er tevreden mee. En hij werkt goed met XP erop en alleen een muis eraan.
Dat was het.
Ik had de onderdelen van m'n oude computer nog liggen en geen zin om een kast te kopen.
Wat doe je dan?
Juist je maakt een kast.
Dus de schuur in voor een kapotte videorecorder en die eerst maar een leeghalen.

Toen alle opstakels die in die bak zaten eruit dremelen en plek maken voor de onderdelen. Plaat gemaakt waar m'n mobo op kan zodat die goed vast zit.
Gelukig had ik een micromobo dus die past precies naast de voeding

Toen de DVD speler en de hardeschijf erin. DVD speler moest in het midden komen dus een beugel gemaakt om hem in tehangen, dat werkt wel aardig. Paar tyripjes erom en alles zit vast
Zo ook maar de hardeschijf vast gemaakt goed strak, dus dat zit ook wel goed.

voorkant is nog helemaal videorecorder style. Niks te zien van de computer.

Pas als je op het Eject-knopje drukt komt er wat te voorschijn.
De power knop en de eject knop heb ik doorgesoldeerd met wat draadjes zodat die gebruikt worden om hem aan tezetten en de dvdrom te ejecten
En nu de achterkant. Ik had uit een andere videobehuizing een plaatje gedremeld en daar moesten de gaten nog uit. wat een pest werk. Ik ben er 3 dagen meebezig geweest en ben niet echt super tevreden maar het is toch maar de achterkant. Door de werkbank is hij nogal beschadigd

Er moet alleen nog een netwerk kaartje en een IR sensor in maar die moet ik nog kopen en maken.
Specs:
- Aopen MX64
- P!!! 733
- 512 MB sdram
- TNT2 m64 32mb pci tv-out1
- DVD-rom
- 20 gig Seagate 5400rpm
- onboard geluid
Ik ben er tevreden mee. En hij werkt goed met XP erop en alleen een muis eraan.
Dat was het.