Toon posts:

[HTML] Tabel en i-frame probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het probleem dat wanneer ik een i-frame gebruik heel mn lay-out verziekt wordt, ik weet mn god niet waar het door komt, maar eerst gebruikte ik het ook en toen ging het wel gewoon goed. Waarschijnlijk begrijpen jullie niet helemaal hoe, drom heb ik het maar FF geupload.

De normale versie zie je op:
[url="http://www.webscripting.nl/"]http://www.webscripting.nl/[/url]
op het oranje vak in het midden moet het i-frame komen.
Klik bv. op home om te zien wat er met de lay-out gebeurt als ik het i-frame er in zet.

Zien jullie waar dit door komt?

edit:

POST 900!!! :7
Op naar de 1000 :)

• Thijsmans
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:22

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Waarom link je naar de pagina zelf, en maak je geen iframe op de index, waar je met die knop naartoe linkt met target="blaat" :?

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 21 juli 2002 20:57 schreef Prammenhanger het volgende:
Waarom link je naar de pagina zelf, en maak je geen iframe op de index, waar je met die knop naartoe linkt met target="blaat" :?
Omdat dat mij ook niet lukte :+
Maar dat vind ik niet eens het ergste, beter dat ie iedere keer moet laden dan dat ie helemaal geen tekst weergeeft.
In 1e instantie had iemand anders deze lay-out voor mij gemaakt, maar ik had er gisteravond FF wat aanpassingen in aangebracht en toen ik het i-frame weer terug ging zetten, werkte het niet meer.

• Thijsmans

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Na een inhoudelijke check kom ik tot de conclusie: die tabellen deugen van geen kant :+

Ik zal even kijken wat hiervoor de beste oplossing is.

Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.

Verwijderd

Topicstarter
Wrom deugen ze van geen kant dan?
Tis standaard Fireworks export :)

• Thijsmans

Thijsmans

⭐⭐⭐⭐⭐ (5/5)

Maar er was een cel die niet bestond/niet gevuld was. Anyway, ik heb hier een versie met iframe voor je, mijn ftp is bezet (America's Army :9 ), dus mail anders even naar matthijs@prammenhanger.nl, dan mail ik de source wel even terug.

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 22:18

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Op zondag 21 juli 2002 21:05 schreef robbinh het volgende:
Wrom deugen ze van geen kant dan?
Tis standaard Fireworks export :)
even de andere kant van de zaak bekeken: robbinh, als je dít wilt aanbieden op webscripting.nl ... :X
een domeinnaam moet wel ergens voor staan he!
'standaard fireworks export'... geeft mij al het id dat je het simpel hebt 'laten maken' door een programma, en programma's maken nog wel eens slordige fouten of schrijven smerige code.
Voor een site die 'webscripting.nl' heet, is dat niet echt representatief voor de site... :{

Ik wens je alle succes met die iframes, maar kijk die htmlcode nog eens goed na als ik hierboven al lees dat het baggercode is...

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 21 juli 2002 22:37 schreef Dark Blue het volgende:

[..]

even de andere kant van de zaak bekeken: robbinh, als je dít wilt aanbieden op webscripting.nl ... :X
een domeinnaam moet wel ergens voor staan he!
'standaard fireworks export'... geeft mij al het id dat je het simpel hebt 'laten maken' door een programma, en programma's maken nog wel eens slordige fouten of schrijven smerige code.
Voor een site die 'webscripting.nl' heet, is dat niet echt representatief voor de site... :{

Ik wens je alle succes met die iframes, maar kijk die htmlcode nog eens goed na als ik hierboven al lees dat het baggercode is...
Ik bied dus ook geen webdesign aan :)
ik doe alleen PHP, kheb zelf een platte PNG gesliced in Fireworks omdat ik wat aanpassingen in het menu moest hebben. Vorige keer had iemand het voor mij gemaakt en toen liep het dus wel gewoon allemaal goed.

edit:

Wrom de naam dan toch webscripting.nl is?
PHP maken is geen programmeren, maar scripten.
En voor PHP heb je shell applicaties en web applicaties.
Ik maak dingen voor het web dus is het webscripting geworden, dus geen verband met HTML trekken :)
Pagina: 1