"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
Verwijderd
ik zou sowieso een ps2 nemen, dan krijg je ook nog nieuwe spellen (waaronder dus de nieuwe wipeout)
Niet 100% compatible, een paar oude (slechte) spellen wilden wel eens crashen. Dus neem maar genoegen met 95% 
Oude controllers werken iig wel, PS1 games grotendeels ook. Alleen met PS1 games moet je wel rekening mee houden dat je PS1 memorycards nodig hebt.
Oude controllers werken iig wel, PS1 games grotendeels ook. Alleen met PS1 games moet je wel rekening mee houden dat je PS1 memorycards nodig hebt.
Maf dat die crashen aangezien Sony een volledige PSX in de PS2 heeft verwerkt. Er zit gewoon een PSX chip enzo in.Op zondag 21 juli 2002 20:40 schreef SONiCB00M het volgende:
Niet 100% compatible, een paar oude (slechte) spellen wilden wel eens crashen. Dus neem maar genoegen met 95%
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
Verwijderd
De architectuur is net iets anders, omdat de PS2 en de 'ingebouwde' PS1 een aantal componenten delen. Spellen die het niet doen op de PS2 hadden geloof ik hun grafische interrupts vernaggeld ofzoOp zondag 21 juli 2002 20:51 schreef FastBunny het volgende:
[..]
Maf dat die crashen aangezien Sony een volledige PSX in de PS2 heeft verwerkt. Er zit gewoon een PSX chip enzo in.
WipeOut en WipeOut 2097 doen het iig prima op mijn PS2.
Wipeout:FusionOp zondag 21 juli 2002 20:38 schreef ReV3rEnD het volgende:
ik zou sowieso een ps2 nemen, dan krijg je ook nog nieuwe spellen (waaronder dus de nieuwe wipeout)
..Niet 100% compatible, een paar oude (slechte) spellen wilden wel eens crashen. Dus neem maar genoegen met 95% ..
Ik heb hier een hele stapel psx games die het allemaal doen op de ps2! Ik ben persoonlijk nog nooit een game tegen gekomen die het niet doen.
Ik heb hier een hele stapel psx games die het allemaal doen op de ps2! Ik ben persoonlijk nog nooit een game tegen gekomen die het niet doen.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Verwijderd
Dit spel is zo'n teleurstelling. Ik droom er gewoon van de eerste versie op de psx weer te spelen. Volgens mij waren die graphics zelfs nog beter.Op zondag 21 juli 2002 22:04 schreef Solid Seal het volgende:
[..]
Wipeout:Fusionkwijl kwijl echt wel mooi...
Volgens de bronnen die ik zo'n 1/2 jaar geleden heb gelezen betrefde dit slechts een selectie slecht verkopende games. Type "niet waardig om in je collectie te hebben" als je me begrijpt.Op zondag 21 juli 2002 23:04 schreef Bor_de_Wollef het volgende:
ik dacht zelfs dat er maar 12 spellen waren van de PSX die niet werkten op de PS2... en dat waren niet eens bekende spellen dus maak je niet drukOp zondag 21 juli 2002 23:22 schreef SONiCB00M het volgende:
[..]
Volgens de bronnen die ik zo'n 1/2 jaar geleden heb gelezen betrefde dit slechts een selectie slecht verkopende games. Type "niet waardig om in je collectie te hebben" als je me begrijpt.
Klopt dat sommige het niet doen op de PS2, ik weet het van een: ODT, ik werk in een gameshop en dat is de enige die ik tot zover ben tegen gekomen...
OK dus als ik een PS2 neem, dan moet ik dus ook een ps1 geheugenkaart en ps1 gamepad bijnemen.
De ps2 versies hiervan zijn niet geschikt.
ps
kosten die ps1 kaaren nog steeds ¤35?
De ps2 versies hiervan zijn niet geschikt.
ps
"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
Verwijderd
ps1 joysticks zijn 100% compatible maar je hebt ze niet perse nodig. de ps2 joysticks kun je ook gewoon gebruiken om ps1 spellen te spelen.
je het wel echt een ps1 memorycard nodig om ps1 spellen te saven.
je het wel echt een ps1 memorycard nodig om ps1 spellen te saven.
Verwijderd
Maar:
De graphics zijn niet zo mooi op de PS2 als op de PSX! Ik zie duidelijk een verschil. Minder scherp, lijkt een beetje geanti-aliased ofzo. Niet mooi, jammer.
Niemand heeft het daar over, maar ik vind toch dat je dat moet weten als je een PS2 koopt voor de PSX spellen!
De graphics zijn niet zo mooi op de PS2 als op de PSX! Ik zie duidelijk een verschil. Minder scherp, lijkt een beetje geanti-aliased ofzo. Niet mooi, jammer.
Niemand heeft het daar over, maar ik vind toch dat je dat moet weten als je een PS2 koopt voor de PSX spellen!
Verwijderd
spellen van de psx zien precies hetzelfde op de PS2 als op de PSX. Misschien heb die optie aan staan (of juist uit) dat die PSX beter uit gaan zien op de PS2. zie deze topic voor meer info:Op maandag 22 juli 2002 22:15 schreef Fouchour het volgende:
Maar:
[topic=554303]
Pagina: 1