Toon posts:

HELP!! na installatie al gelijk crashes..wie helpt

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een systeem wat bij elk programma af en toe crast. Ik denk zelf dat het aan het moederbord ligt.
Ik heb:
Slot 1 Abit VA6 Via 133Mhz
Slot 1 PIII 650 100FSB
SB 128
Maxtor 15,3 7200
HP 9150i brander
Weet iemand iets om het te verhelpen. Ik weet ik het niet..

Verwijderd

Probeer eens een nieuwer Abit bios te flashen. Ik heb hetzelfde probleem gehad en dat was na de nieuwe bios over.

Verwijderd

Topicstarter
je hebt de volgende updates in volgorde van datum (de bovenste is de nieuwste):
VA6UQ
VA6TN
VA6PG

Is het zo dat de nieuwste updates de oudere al in zich hebben?

Verwijderd

lijkt me wel.. ik had bij Win ME ook meteen crashes BIJ installatie en het is nooit goed gekomen, als ik mijn gegevens weer terug hebt gooi ik ME eraf uiteraard..

• Eastern
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-08 11:59
Heb ik ook eens gehad. Al tijdens de installatie van Windhoos dan. Een keer de IDE controller defect, een keer memory defect.

• RealCato
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-06-2025
OP mijn ouwe computer (PII 333) had ik ook meteen errors na install van WinME, waarschijnlijk omdat hij niet mijn Diamond VGA kaart ondersteund, dus heb ik WinME 'draf geflikkerd.

Op mijn nieuwe computer had ik steeds errors met Win98, bleek later nadat ik memory tests had aangezet in bios dat mijn memory verneukt was.

Rijtjeshuis 170 m^2 uit 1955, bij renovatie in 2022 dak/vloer/spouwisolatie, overal HR++, vvw benedenverdieping, 7x Jaga Strada en 2 handdoekradiatoren met Tado’s. Quatt hybrid op dakkapel sinds einde 2023.

Pagina: 1