Toon posts:

Overclocken XP 1800 + ASUS a7v266- EX

Pagina: 1
Acties:
  • 21 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wie weet een site waar ik precies kan zien hoe ik moet overclocken.
Ik heb nog nooit een pc geclockt en vind dat dit nu eens tijd wordt. Wie heeft hier de precieze info. voor en of weet dus een goeie site???
Systeem:
*AMD XP 1800
*ASUS a7v266- EX
*Geforce 4 MX 440
*bla bla bla

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

De [url="http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/525314/1?limit=50"]FAQ[/url] is een goede site daarvoor ;)

En omdat het leuk is om nu te gaan lopen zeiken (ja sNaRs die link paas ik idd om jou te pesten :P):
[topic=396113/1/50]

Verwijderd

Topicstarter
Sorry jongens ben hier voor het eerst eigenlijk. Dus laat het verhaal maar zitten. Ik zal jullie niet meer lastig vallen. Althans niet meer met deze onzin.
Ik dank u.

• m-m
  • Niet online

m-m

Op zondag 21 juli 2002 20:18 schreef caliban666 het volgende:
Sorry jongens ben hier voor het eerst eigenlijk. Dus laat het verhaal maar zitten. Ik zal jullie niet meer lastig vallen. Althans niet meer met deze onzin.
Ik dank u.
maak je niet druk hoor, t geeft niet, ik denk dat als je die link leest die ik je gaf (de eerste welteverstaan, de 2e was bedoeld om andere mensen die wouden gaan zeuren hier stil te houden) dat je al een stuk verder komt. Succes met OCen!

Verwijderd

Topicstarter
Ik dank u.

• m-m
  • Niet online

m-m

Op zondag 21 juli 2002 20:32 schreef caliban666 het volgende:
Ik dank u.
:? Had je nou gelezen wat ik zie? Waarom post je gewoon hetzelfde nog een keer?

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Lees eens een FAQ.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.