Ik vind de nieuwe GeForce2 MX budget kaarten niet zoveel sneller dat ik er het geld voor over heb om mijn Viper V770 (die behoorlijk OC'ed is en dus wel aardig gaat) te vervangen. Toch lijkt niemand dat met mij eens te zijn. Waarom eigenlijk niet, als je de testen (bv in Computer Totaal; 3DMark2000 testen) erop naslaat, zijn de MX'en helemaal zo snel nog niet vergeleken bij de snellere TNT2's. Of zie ik dat toch verkeerd? De WinBench testen onderschrijven mijn mening overigens weer niet. Komt dat omdat 3DMark de CPU er ook in betrekt?
Ik heb gisteren ook gepost op Fokzine.net waar de nieuwe MX van Hercules werd vergeleken met de concurrentie. Daar was eigenlijk niemand het met me eens.
De MX mag dan wel goedkoop zijn in vergelijk met z'n duurdere GTS broer, maar die is dan ook een stuk sneller. In vergelijk met een V770 (ultra) vind ik 'em duur. Dan ga ik liever meteen voor een GTS.
Ik heb gisteren ook gepost op Fokzine.net waar de nieuwe MX van Hercules werd vergeleken met de concurrentie. Daar was eigenlijk niemand het met me eens.
De MX mag dan wel goedkoop zijn in vergelijk met z'n duurdere GTS broer, maar die is dan ook een stuk sneller. In vergelijk met een V770 (ultra) vind ik 'em duur. Dan ga ik liever meteen voor een GTS.