tvw
Wat zijn je systeemspecs? Misschien dat we de waarde dan tot iets kunnen herleiden
Zal wel voor dual-CPU borden bedoeld zijn?
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Ik heb:
PIII 733
Elite P6VXAT Mobo
Brakke 200 Watt voeding
Leadtek TI 4200 64MB
128MB PC133
Marja wat heeft dat ermee te maken
. En ik heb geen dualCPU.
[Edit]
Die lijn blijft precies op 2,55V zitten, zal wel een foutje zijn.
PIII 733
Elite P6VXAT Mobo
Brakke 200 Watt voeding
Leadtek TI 4200 64MB
128MB PC133
Marja wat heeft dat ermee te maken
[Edit]
Die lijn blijft precies op 2,55V zitten, zal wel een foutje zijn.
tvw
core 2 is de spanning wat je cpu gebruikt om extern te werken met je chipset
intern is het anders
I/o voltage staat ervan los
intern is het anders
De core voltage is op praktisch elk multi CPU moederbord voor elke CPU gelijk en niet afzonderlijk in te stellen 
Afgaande de systeemspecificaties kan ik de bron van 2,55V niet achterhalen
Een Pentium!!! Coppermine heeft een core voltage van tussen 1,5V en 1,8V (afhankelijk van de snelheid) en een I/O voltage van 3,3V..
Wisselt deze waarde ook weleens of staat die constant?
Een Pentium!!! Coppermine heeft een core voltage van tussen 1,5V en 1,8V (afhankelijk van de snelheid) en een I/O voltage van 3,3V..
edit:
[quote]
Op zondag 21 juli 2002 21:00 schreef star-saber het volgende:
intern is het anders
[/quote]
Daar zit wat in; het zou inderdaad weleens de core voltage van het chipset zelf kunnen zijn.. Moeten we maar eens de voltage specs van desbetreffende chipset opzoeken
[quote]
Op zondag 21 juli 2002 21:00 schreef star-saber het volgende:
intern is het anders
[/quote]
Daar zit wat in; het zou inderdaad weleens de core voltage van het chipset zelf kunnen zijn.. Moeten we maar eens de voltage specs van desbetreffende chipset opzoeken
Nou het voltage blijft hangen op exact 2,55 en [url="http://www.ecs.com.tw/products/p6vxat.htm"]hier[/url] staat ook niks over 2,55 volt dus het zal wel fake zijn.Op zondag 21 juli 2002 21:05 schreef BalusC het volgende:
De core voltage is op praktisch elk multi CPU moederbord voor elke CPU gelijk en niet afzonderlijk in te stellen
edit:
[..]
tvw
Zal wel je geheugen voltage zijn.
Ik heb hierzo op een p4 & rambus rommel een VcoreA & VcoreB. Die eerste is cpu core, die 2e waarschijnlijk rambus voltage (2,48v).
Ik heb hierzo op een p4 & rambus rommel een VcoreA & VcoreB. Die eerste is cpu core, die 2e waarschijnlijk rambus voltage (2,48v).
Sja, lijkt me sterk dat zijn PC133 op 2,55V draait.. (SDR = I/O = 3,3V)Op maandag 22 juli 2002 11:05 schreef wwillem het volgende:
Zal wel je geheugen voltage zijn.
Gezien het feit dat deze voltage niet fluctureert (constant blijft) en dat de waarde "255" toevallig net de maximale integer is van een 8bits programmeertaaltje (2^8), zal het wel niks zijn
Pagina: 1
. Weet iemand waarvoor dat is?