Toon posts:

Zonnet pop3-mail

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heel vaak kan ik mbv OE5 geen verbinding krijgen met pop.zonnet.nl. Soms vraagt ie zelfs in een klein scherm om mijn wachtwoord, en soms gaat het verbinden erg snel en in 1 keer. Inbellen lukt altijd in 1 (soms 2) keer.

Mijn abbo is Zon-kwadraat (ISDN).

Ligt dit probleem aan mij of hebben meer leden last van een moeilijk te bereiken Zonnet?

• Special_K
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 20-09-2024
Dit probleem ligt niet bij jou. De zonnet mailservers zijn gewoon heel erg slecht.

Verwijderd

Topicstarter
Nou ja, iig liever dat dan iets mis op m'n eigen pc.

Maar aangezien ze wel ff 35% korting leveren, en internetten belangrijker voor me is dan e-mailen, toch wel ok dat Zonnet.

Verwijderd

Op zondag 21 juli 2002 20:49 schreef JeeDee het volgende:
Maar aangezien ze wel ff 35% korting leveren, en internetten belangrijker voor me is dan e-mailen, toch wel ok dat Zonnet.
Sinds wanneer is korting geven een gegronde reden voor een slechte of verwaarloosde (e-mail) service?! (sic!)

Internet en e-mail moeten gewoon optimaal aanbeboden en daarmee basta! Zoniet, sluiten die hap! :(

Verwijderd

Op zondag 21 juli 2002 20:46 schreef Special_K het volgende:
De zonnet mailservers zijn gewoon heel erg slecht.
Vind ik reuze meevallen eigenlijk, ik heb er in ieder geval nog nooit last mee gehad.

Verwijderd

Heb er wel eens last van, maar niet zo vaak hoor. Het zou inderdaad beter kunnen. De rest bij zonnet werkt prima dus ik kan me er niet echt aan ergeren.

Als je veel mailt kan ik me voorstellen dat je het als lastig gaat zien.
Ze hebben een prima klantenservice, ms moeten daar maar eens een paar meiltjes heen.

Verwijderd

Topicstarter
't Wordt nu wel gekker; als mijn Outlook probeert te verbinden, wordt mijn verbinding afgesloten en moet ik weer op nieuw inbellen.

Wat is dat nou weer voor raars :?

Verwijderd

Op maandag 22 juli 2002 20:40 schreef JeeDee het volgende:
't Wordt nu wel gekker; als mijn Outlook probeert te verbinden, wordt mijn verbinding afgesloten en moet ik weer op nieuw inbellen.

Wat is dat nou weer voor raars :?
Heb ik ook eens bij een kennis gehad. Je hebt vast het zon programma geïnstalleerd om verbinding te maken.

Outlook kan hier blijkbaar niet mee overweg en denkt dat dit een ander netwerk betreft dan waar het zijn e-mail vandaan moet halen.

Oplossing: Zon programma verwijderen en de verbinding zelf aanmaken, uiteraard zelfde nummer (duh!)
Pagina: 1