Toon posts:

DVD: Philips vs Denon vs Yamaha

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben momenteel in het bezit van een Philips 711 DVD speler. Ik ben er redelijk tevreden over: Beeld kan beter / loopt soms vast op menu's van DVD's / switchen van layer kan beter / reageert traag. Nu heb je tegenwoordig de Yamaha DVD-S520 en de Denon DVD-800. Wat zijn de kwaliteitsverschillen tussen de spelers. Ik weet dat in het begin de Denon DVD spelers ' lip-sync' problemen hadden, dus dat het geluid niet meer synchroon loopt met het beeld. Zijn de spelers ook makkelijk regio-vrij te maken en hoe zit het met eventuele firmware upgrades?

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:01
Ik heb onlangs bij de MediaMarkt de Yamaha DVD S520 gekocht, in regiovrije uitvoeren (door MM regiovrij gemaakt). Deze speler bevalt mij uitstekend, omdat hij naast het prima afspelen van de 70 Europese en Amerikaanse DVDs die ik heb, ook uitstekend MP3 CDs afspeelt, en SVCD films afspeelt.

De layer-change duurt niet langer of korter dan wat ik voorheen bij m'n Pioneer DV505 speler had, dus wat dat betreft geen verschil.

Heb bij DVD afspelen geen problemen gehad. Alleen bij gedownloade en misschien wel niet helemaal 100% VCD compliant MPEG films op CDR gebrand heb ik gehad dat de film vastliep en bleef hangen.