Toon posts:

Games stoppen opeens????

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Leadtek Geforce4 Ti 4200 maar met me oude pc was het ook al, het gaat om het volgende :

Als ik bijvoorbeeld met fifa 2002 een wedstrijd wil gaan spelen dan lukt dat van te voren allemaal wel en als die dan gaat laden om de game te starten dan stopt die opeens als die klaar is met laden dan springt die terug naar me bureaublad zonder melding of wat dan ook!

Ik heb de nieuwste drivers, en ook directx 8.1

Weet iemand waar het aan kan liggen??

• Virgil
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-01 19:10

Virgil

We're not alone

fifa mischien updaten ?

Origineel kopen ?

Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR

• 3style
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-01 09:09

3style

...

Mem of Proc overgeclocked? Zo ja terugzetten, heb ik ook namelijk gehad...

Verwijderd

Topicstarter
Waar kan ik de nieuwste update vandaan halen dan???

Ik heb het ook bij NHL2002 en cycling manager 2 en vast nog wel meer games :( heb het ook bij me andere pc

Ook nix overclocked DEZE PC is splik splinter nieuw net gekocht!!

Verwijderd

Op zondag 21 juli 2002 19:46 schreef kruit het volgende:
Waar kan ik de nieuwste update vandaan halen dan???

Ik heb het ook bij NHL2002 en cycling manager 2 en vast nog wel meer games :( heb het ook bij me andere pc
Heb je beide systemen wel up to date kwa drivers :?

En ook het up to date houden van je spellen is natuurlijk belangrijk en die info over wat er nou beschikbaar is voor jouw spellen kun je best zelf op internet vinden. Internet is zoooooooooo groot :+

Tip :P begin bij [url="http://www.google.com"]www.google.com[/url] als je echt helemaal niet weet waar je moet beginnen :+

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb deze pc net nieuw, dus dat zit wel goed met de drivers....die heb ik dus net allemaal geinstalleerd!!!

En voor de nieuwste patch van fifa 2002 heb ik ook al gezocht maar die zie ik nergens!

• 3style

3style

...

Is er geen auto-update bij 2002? Is een proggie die je apart kunt installeren... :Z

Verwijderd

Op zondag 21 juli 2002 19:53 schreef kruit het volgende:
Ik heb deze pc net nieuw, dus dat zit wel goed met de drivers....die heb ik dus net allemaal geinstalleerd!!!

En voor de nieuwste patch van fifa 2002 heb ik ook al gezocht maar die zie ik nergens!
Woei, waar koop jij je pc dan :? Nog nooit meegemaakt dat ik bij een nieuwe pc up-to-date drivers erbij kreeg laat staan dat ze al geinstalleerd waren :(

• 3style

3style

...

Je bios loopt bijvoorbeeld standaard een jaar achter en laten we niet praten over je videodrivers. Ooit een videokaart met detonator drivers gehad? (nvidea.com) >:)

Verwijderd

zijn er niet meer specs beschikbaar?

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm help me dan een beetje :) zeg wat ik precies moet doen, waar ik een update vandaan kan halen etc :) heh

• star-saber
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:59

star-saber

Ryzen

daar is de search voor

hier zijn video dirvers te vinden
[url="http://www.nvidia.com"]www.nvidia.com[/url] :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de nieuwste videodrivers al gehaald van [url="http://www.leadtek.com"]www.leadtek.com[/url] dus daarvan heb ik de nieuwste al!!

• jasjenl
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:44

jasjenl

Liab A Tymo

Toevallig een amd systeem met Windows XP? Dan zou 't [url="http://www.tweakers.net/nieuws/22601"]dit[/url] wel eens kunnen zijn met [url="http://www.tweakers.net/meuktracker/2387?t=1027276378&"]dit[/url] als oplossing.

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-01 17:15
Op zondag 21 juli 2002 19:59 schreef 3style het volgende:
Je bios loopt bijvoorbeeld standaard een jaar achter en laten we niet praten over je videodrivers. Ooit een videokaart met detonator drivers gehad? (nvidea.com) >:)
NVIDIA MET EEN I.
Dat was moeilijk he *D .

Steam

• HCMarX
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:39
Op zondag 21 juli 2002 19:44 schreef SeRRveR het volgende:
fifa mischien updaten ?

Origineel kopen ?
Volgens mij is het typisch EA(-sports) bugje. Fa manager, Fifa en ook bij andere spellen gebeurd het wel eens. Gewoon een niet helemaal stabiel spel / drivers / os. Of een combinatie daarvan. Heel veel mensen hebben er last van. Als je echt geluk heb dan niet.

Gamecube (games) kopen of ruilen??

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-01 21:49
Op zondag 21 juli 2002 22:37 schreef Blaatschaap11 het volgende:

[..]

Volgens mij is het typisch EA(-sports) bugje. Fa manager, Fifa en ook bij andere spellen gebeurd het wel eens. Gewoon een niet helemaal stabiel spel / drivers / os. Of een combinatie daarvan. Heel veel mensen hebben er last van. Als je echt geluk heb dan niet.
ehm, ik heb daar echt geen last van hoor

Verwijderd

Topicstarter
Grand Prix 4 werkt wel gewoon perfect!!!

Dus wat moet ik nou doen???

Update van me meoderbord drivers halen??

Verwijderd

Op zondag 21 juli 2002 22:50 schreef kruit het volgende:
Grand Prix 4 werkt wel gewoon perfect!!!

Dus wat moet ik nou doen???

Update van me meoderbord drivers halen??
Hee joh, als wij nu gaan zeggen dat je in de sloot moet springen omdat het de oplossing zou zijn, zou je het nog doen ook volgens mij. :+

Post eens wat duidelijke goede info voor ons, wat je al geprobeerd hebt, wat voor hardware, welk OS, en de verschillende driverversies. Dus alle info waarvan je denkt dat wel een beetje nuttig zou kunnen zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al nieuwe drivers van me videokaart geinstalleerd, de nieuwste directx nog een x gedownload.

p4 2,2 ghz
512ddr-ram pc2700
leadtek geforce 4 Ti4200 64mb
80gb maxtor
asus p4b266 moederbord

maar heb op andere pc ook het probleem met fifa2002 en op andere pc doet nhl2002 het wel en op deze niet , als ik eenmaal in de game zit springt die weer naar me bureaublad

Op beide pc staat WIN XP!!!

Verwijderd

Ik heb hetzelfde ook bij Aquanox en Mohaa. Heb zojuist die patch geinstalled, is kijken of dat het oplost :)

Verwijderd

Op zondag 21 juli 2002 21:04 schreef JeanLucPicard het volgende:

[..]

NVIDIA MET EEN I.
Dat was moeilijk he *D .
Kijk eens op 8terkant blaadjes uit 1998( C-T of PCM) met de 1E Nvidia chip, daar stond ook Nvidea toenertijd, zelf op het plaatje van de chip zag je dat erop staan 8-)

Hehe, LOL, laten we ervanuit gaan dat ie dat dan maar het laatste gelezen heeft :o

Verwijderd

Topicstarter
Het rare is dat Grand Prix 4 wel gewoon goed werkt...

Verwijderd

Topicstarter
Iemand enig idee??

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:34
je zegt wel dat je de nieuwste drivers hebt, maar geef de namen eens van die drivers...ik weet niet hoe dat met die leadtek zit, maar bij de detonator drivers heb je nummers, zeg eens welke, of probeer gewoon een de 23.11 drivers op nvidia.com

• Crash
ga anders eens gewoon over op detonator drivers, en dan de 29.42 serie

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb die gedownload en geinstalleerd...maar heb nog steeds het probleem bij fifa 2002 , hij springt opeens terug bij het laden

• Crash
damn, dit had dacht ik voorheen te maken bij de vroegere versies dat je video instellingen te hoog stonden
zet ze ingame eens lager, en probeer het dan nog eens

edit:

damn, je hebt een GeForce 4, dus daar mag het eigenlijk niet aan liggen

Verwijderd

Op maandag 22 juli 2002 09:04 schreef Schuey het volgende:
je zegt wel dat je de nieuwste drivers hebt, maar geef de namen eens van die drivers...ik weet niet hoe dat met die leadtek zit, maar bij de detonator drivers heb je nummers, zeg eens welke, of probeer gewoon een de 23.11 drivers op nvidia.com
Die 23.11 gaan het niet doe op een gf4, die werkt tot en met de gf3.Probeer anders de 30.30 detonator.

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:21
Ik heb dat dus ook gehad toen ik mijn huidige net had.
Wist ook niet waar het aan lag, maar toen ik de zaak belde waar ik m'n Pc had gekocht zeiden ze daar dat m'n Mobo en m'n GeForce 2 niet goed met elkaar overweg konden (wat volgens mij nog steeds BS is want ik heb daar nooit iets over kunnen vinden). Later bleek dat m'n GeForce 2 kaart ook kapot was (weer volgens die zaak).
Ik heb toen dus een ander mobo erin gezet (geen kosten overgins, gewoon om kunnen ruilen) en ook mijn GeForce 2 is vervangen (wederom kostenloos). Ik heb dat probleem nooit meer gehad.
Lijkt me sterk dat dat hier ook het geval is, maar goed ik wou het ff kwijt :)
Raakt je Mobo, CPU of GPU toevallig niet te overhit :?
Gezien je specs wordt er namelijk nogal wat warmte geproduceert...

Verwijderd

Just stating the obvious... en het is al een keer gevraagd maar geen antwoord gezien: Origineel of kopie?
Indien origineel zou ik het verder ook niet zo 1-2-3 weten, indien kopie zou het een slechte rip en\of crack kunnen zijn.
Pagina: 1