Toon posts:

Ziet maar 1 netwerkkaart

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een computer met mxstream. Omdat we een 2e computer bij is gekomen wil ik internet delen. Bij de installatie van win ME werdt gelijk de netwerkkaart gedetecteerd. Ik heb er vandaag eentje bij gezet maar die zie ik niet bij netwerk in het configuratiescherm. Dus ik kan hem ook niet instellen.
Hoe kan ik hem erbij krijgen???????

• Silva
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-04 12:22
drivers installeren ?

• DaRKie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-08 15:40
heb je hem al geinstalleerd?
Als het plug en play ding is dan zou windoz hem automatisch moeten toevoegen(als hij de juiste drivers heeft) en als hij dit niet doet is er erges iet fout(zit hij niet goed vast ofzo)

anders moet je is in system-gedoe gaan kijken in de control panel en kijken of de netwerkkaart erbij staat(met meby een uitroepteken erbij dat wijst op een fout)

• hellegers
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 29-09-2009

hellegers

www.foksuk.nl

probeer hem eens in een ander pci slot

AMD Athlon XP 2600, abit nf7 , 2x 256 crosair platinum pc 3200, ti 4200 64mb DDR, 80 gig seagate HDD, 40x liteon brander, 16x liteon DVD,in een lian li pc-60 kastje met een enermax

Verwijderd

Topicstarter
Hij staat niet in het systeem. Daar staat er maar 1. Maar volgens mij zou hij hem moeten zien want het zijn 2 identieke netwerkkaarten.

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
Op zondag 21 juli 2002 19:37 schreef hellegers het volgende:
probeer hem eens in een ander pci slot
wie zegt dat het hier over een pci kaart gaat :? voor hetzelfde geld heeft de topicstarter een ISA kaartje erin gedrukt (3com) die herkent windows ME niet als zodanig, (niet automatisch in ieder geval)

topicstarter: meer info graag, we kunnen niet ruiken wat voor netwerkaartje je erin hebt gestopt!

edit: 2 identieke nics, sommige windows versie kunnen daar niet zo goed tegen, vooral de win98/me versie doen wel eens moelijk (niet altijd als je een 'kwaliteitskaart' gebruikt)

A wise man's life is based around fuck you

Verwijderd

Topicstarter
Hoi

Ik heb hem in een ander PCI slot gedaan en nu doet hij het wel!!!!!
Maar dan had ik nog ff een vraag. Is dat PCI slot nu kapot???????????????????????

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
Op zondag 21 juli 2002 19:48 schreef Darknine99 het volgende:
Hoi

Ik heb hem in een ander PCI slot gedaan en nu doet hij het wel!!!!!
Maar dan had ik nog ff een vraag. Is dat PCI slot nu kapot???????????????????????
hoogstwaarschijnlijk deelden dat slot waar hij eerst in zat, en dat slot waar die andere netwerkaart inzat 1 IRQ (interupt request line) dit zou verklaren waarom hij niet werkte in dat slot

niks aan de hand dus :)

A wise man's life is based around fuck you

Pagina: 1