Nieuwe inkt of nieuwe printer ?

Pagina: 1
Acties:

• tutterke
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 26-06 09:28

tutterke

Klein maar tapper!

Topicstarter
Ik heb momenteel een Espon Stylus Photo 700, toen ik hem kocht, een koopje.

Maar echt goed heeft hij nooit gewerkt.

Hij trekt altijd strepen, zorgt voor vlekken, etc. etc.
Zit natuurlijk al lang buiten m'n garantie, en het enige dat min of meer wil helpen, is het reinigen van de printerkoppen (door de printer)

Maar dat slikt inkt als geen ander, en helpt bovendien maar tijdelijk.

Iemand een oplossing voor het probleem ?

Ik heb gelezen dat dit vaak voorkomt bij Epson, en er weinig of niets aan te doen valt (buiten de garantie). Dus zit ik beetje in hopeloze situatie. Of weten jullie nog iets ?

Een andere oplossing is natuurlijk een nieuwe printer kopen, een HP 845C...
maar die kost dan weer een fortuin aan inkt...

Wat zouden jullie doen ? Op 1 of andere manier de printer trachten te fixen, of gewoon de troep buitengooien, en een nieuw printertje kopen ?

And I find it kind of funny
I find it kind of sad
The dreams in which I'm dying
are the best I've ever had.

• thejoker80
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

Je kan volgens mij beter een andere printer kopen. Als je te lang wacht en je printerkoppen blijft reinigen wordt het een stuk duurder.

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik heb hier ongeveer dezelfde situatie gehad met een Epson Stylus Color 740C, en ik heb gekozen voor een HP 845C te kopen bij de MyCom actie (45 euro incl. cardridges). Bij mij helpte het grondig reinigen van de printkoppen ook maar zeer tijdelijk, naderhand werd de printer ook steeds slechter (meer strepen e.d.) en na een aantal maanden is hij kapot gegaan.

Sonde van de inkt welliswaar, maar ik zou mijn HP echt niet willen ruilen met de 740C van Epson, dit is namenlijk geen onbekend probleem bij Epson.

• Thanatos
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-06-2025
Als ik dit zo lees lijkt het me inderdaad veel verstandiger om gewoon een nieuwe printer te kopen. Ik weet niet wat je budget is, maar de Canon S900 is érg snel en goed (kwam het beste uit de bus bij Computer! Totaal). Ik weet alleen niet wat de prijzen van de inktcardridges hiervan zijn.

Edit: Zie net dat de S900 maar liefst ¤ 386,-- is... Aangezien de HP 645C waarin je geïnteresseerd bent 69 euro is zal de S900 wel buiten je budget vallen?

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:17
WTF? Hebben ze in die 5 jaar tijd dan nog niets geleerd van de ellende met de Stylus 800+?

Op dit moment loopt de mediamarkt met een HP 845 te stunten voor 69 euro. Niet al te duur, voor die prijs heb je niet eens 2 patronen voor zo'n ding.
* _JGC_ is bijvuller sinds ie een HP 1600CM heeft, ideaal :)

• tutterke
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 26-06 09:28

tutterke

Klein maar tapper!

Topicstarter
Een nieuwe printer dus...

Ik zeg wel, een HP 845C maar mss hebben jullie nog andere suggesties ?

Het budget is niet zo uitgebreid, 100 euro ongeveer, maar daar moet toch wel iets met te vinden zijn ?

Vooral brieven, en heel af en toe is een zwart-wit kopietje van iets...

And I find it kind of funny
I find it kind of sad
The dreams in which I'm dying
are the best I've ever had.

• Thanatos
Vooral brieven en af en toe een kopie... Dan is de Canon S900 niks voor jou, dat is een fotoprinter :)

Tsja, is een laserprinter niets of wil je dat niet?

Verwijderd

Hmmmm...

Ik ga zeer binnenkort de Canon S500 aanschaffen..

Wel duur in aanschaf (ong. 185,-) maar de inkt is dan wel weer voordeligen (wel zonder printkop) en seperate tankjes...

Bedank dus goed wat je eissen zijn (snelheid, aanschafprijs, prijs cartridges, ect)

PS. In de consumentengids van juli staat een test met printers (als je een kopietje hebt van de uitslagpagina/verslagpagina zou je die dan naar moi willen mailen? ICQ stat in info... tnx :))...
En voor andere info: kijk ff in de search oner mijn nick waar je een topic hierover kan vinden met info van anderen :)

Eye

Verwijderd

Hier staat ook een espon op het bureau en wat wil.de printer heeft al minimaal 5 maal aangegeven geen inkt meer te hebben; maar na dezelfde inktpatronen opnieuw intevoeren print hij weer vrolijk verder :D !

|:( :D toeval!:9

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-08 18:49

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Ben ik dan 1 van de weinigen die geen problemen heeft met zijn Epson printer? Ik hen een Stylus Color 880 en die print al een zonnetje.

He who controls the Spice, controls the Universe.

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
De oudere modellen van Epson hebben idd dit probleem. De nieuwere hebben dit zo'n kuren niet.

En als de printer het nooit echt goed heeft gedaan. Waarom bracht je hem dan niet direct terug??

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• Thanatos
hoorn003, dit heb ik ook! Of als hij dan aangeeft dat de inkt bijna op is... ff opnieuw derin doen en voorzichtig een beetje schudden... en dan gaat ie weer 10-20 pagina's :?

Gaar ding ;)
Pagina: 1