Ik heb een rio 500 met 96mb. Ik heb alleen maar goede ervaringen met het apparaatje. de geluidskwaliteit is zeer goed, en de rio werkt erg lang op slechts een penlight batterijtje. Alleen de software genaamd RioPort zuigt wel, maar daar valt goed mee te leven.
maar euh... waarom wil je dat weten?
omdat ik eraan zit te denken er een te kopen.
Hoe duur is die 500? Er komt nl. ook de 600 en 800 aan, met die backpacks, maar weet iemand hoe duur die dingen zijn?
Philips Rush: De mooiste, de kleinste, (de duurste), erg goede geluidskwaliteit. Fl 799,= bij vogelzang in Eindhoven.
Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II
beter óf een minidisc, óf zo'n mp3-discman...
WEBN & chill (@IBKR)
Ik hou niet van philips, ik weet ook niet waarom (okee, het is wel een mooi apparaat
) maar weet niemand iets over die backpacks?????
ho-humOp zaterdag 14 oktober 2000 14:30 schreef thefirstikke het volgende:
Ik heb een rio 500 met 96mb. Ik heb alleen maar goede ervaringen met het apparaatje. de geluidskwaliteit is zeer goed, en de rio werkt erg lang op slechts een penlight batterijtje. Alleen de software genaamd RioPort zuigt wel, maar daar valt goed mee te leven.
trotse eigenaar van een rio 500 meldt zich. Heb mn bakkie al meermalen geflasht naar ondertussen versie 2.15 met nog veel meer leuks als toen ik em kocht (ID3 tag ondersteuning om maar wat te noemen). De bijgeleverde software is
1. RioFXP
2. Dreaming of Brazil (DoB)
vette aanrader, beter als rio 600 (32 mb ram
ennuh die rio 800 tja die is er met 256 mb ram maarja
ik dank voor uw aandacht !
gelijk nog een vraagje : heeft iemand al een nieuwere firmware dan 2.15 ??
Sorry dat ik deze topic omhoog kick, maar weet iemand waar ik de nieuwste firmware voor de rio 500 kan downen? op de site van sonic blue is niks (meer) over de 500 te vinden en google gaf ook geen bruikbare resultaten.
You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.
je kan ze hier: http://www.rioworld.org/ffiles.htm vinden. of op www.hastec.nl versie 2.17 moet nog uitkomen, en dat schijnt de laatste te zijn.
>> [forum=33]
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Pagina: 1