Ik wil mijn excuses aanbieden voor het vragen van die serial... ik dacht dat dat wel kon
maakt niet uit als je nou je email had neergezet had je nog kans gehad maar je krijgt al een mailtje van phreakOp zondag 21 juli 2002 18:37 schreef rja het volgende:
Ik wil mijn excuses aanbieden voor het vragen van die serial... ik dacht dat dat wel kon
[topic=554311]
multisync is gebanned dat was hard nodig :D
Ik had wel een gedachte van: "Hoe kan hij daar nou over klagen" toen ik deze topictitel zag
das liev 
excuses geaccepteerd uiteraard
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
moet je ook tegen phreak zeggen dan...Op zondag 21 juli 2002 18:40 schreef LuNaTiC het volgende:
das liev
Verwijderd
dan moet je die natuurlijk ook wel weghalenOp zondag 21 juli 2002 18:48 schreef Phreak het volgende:
Aanvaard, maar zoals ik ook in de mail zei, de OW blijft staan
Dat doen we natuurlijk nietOp zondag 21 juli 2002 18:50 schreef ReV3rEnD het volgende:
[..]
dan moet je die natuurlijk ook wel weghalen
vind ik gemeenOp zondag 21 juli 2002 18:51 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat doen we natuurlijk niet
dan heb je toch echt pech
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Verwijderd
waarom dan nietOp zondag 21 juli 2002 18:51 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat doen we natuurlijk niet
Met als functie? Strafregels schrijvenOp zondag 21 juli 2002 18:55 schreef ItSnows het volgende:
De faq handgeschreven ingescanned en mailen naar de Bemiddelaar -kan- wel eens helpen
Schoolmeester
hoe denk je dat ItSnows mod is geworden dan
door een username + password op een pak brintaOp zondag 21 juli 2002 18:58 schreef LuNaTiC het volgende:
doordat hij heel vaak de FAQ heeft overgeschreven na flink wat fouten gemaakt te hebben?Op zondag 21 juli 2002 18:58 schreef LuNaTiC het volgende:
Verwijderd
Lijkt me vrij duidelijk. Als ik iemand vermoord en ik beken schuld en bied mijn excuses aan, denk je dan dat ik mijn straf ontloop ofzoOp zondag 21 juli 2002 18:54 schreef ReV3rEnD het volgende:
[..]
waarom dan niet![]()
?
Dan praten we overigens nog over een straf (en een voorbeeld dat natuurlijk in geen vergelijk staat, daar niet van); iets wat een waarschuwing absoluut niet is, ook al denken sommige mensen daar anders over. Het is gewoon een bijsturing; een waarschuwing.
Tja excuses is aanvaard zoals wel duidelijk is geworden en daarmee is deze topic wel afgehandeld
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.