Strix (Skullflame)
            Check [url="http://www.clanbase.com"]www.clanbase.com[/url]

Hoe bedoel je? Een clan is gewoon een groep mensen die het gezellig vinden om met een aantal "bekenden" samen te spelen. Wat wil je nou precies weten?

clans zijn gewoon mensen die samen strijden voor eer op [url="http://www.clanbase.com"]www.clanbase.com[/url]
ze spelen dan 'wars' tegenelkaar op afgesproken tijd op een bepaalde server
en met clans wordt vaak dan team death match gespeeld
hoe beter je team is hoe hoger je komt (DUH
)
je kan internationaal doen of nl
als je een clan opricht is het wel normal dat je een clanpage hebt (inhoud: de leden enz en wa info)
je moet je dan registeren op clanbase
als je goed kijkt is het een makkie
als je een clanleader bent of warraranger dan moet je veel regelen enz voor de wars.
je moet kijken wie er ZEKER kunnen spelen en afspraken maken
                    ze spelen dan 'wars' tegenelkaar op afgesproken tijd op een bepaalde server
en met clans wordt vaak dan team death match gespeeld
hoe beter je team is hoe hoger je komt (DUH
je kan internationaal doen of nl
als je een clan opricht is het wel normal dat je een clanpage hebt (inhoud: de leden enz en wa info)
je moet je dan registeren op clanbase
als je goed kijkt is het een makkie
als je een clanleader bent of warraranger dan moet je veel regelen enz voor de wars.
je moet kijken wie er ZEKER kunnen spelen en afspraken maken
multisync is gebanned dat was hard nodig :D
            Het leuke van een clan is dat je er een teamgame van maakt. Tijdens een war (wedstrijd tussen 2 clans) gaat het niet meer allemaal om je eigen vaardigheden maar vooral om de samenwerking tussen jou en je teammates. 
Clans geven dus een totaal nieuwe demensie aan een spel.
            Clans geven dus een totaal nieuwe demensie aan een spel.
Verwijderd
            ut is niet het enige spel met clans overgens 
 , bij elk nieuw (beetje populair) mp spel zitten tegenwoordig wel clans 

Waarom en wat heb je eraan?
Het is fun!
Ik zit bijvoorbeeld in FtF, klik maar eens op de link in mijn signature wat dat allemaal inhoudt: members, wars, etc...
                    Het is fun!
Ik zit bijvoorbeeld in FtF, klik maar eens op de link in mijn signature wat dat allemaal inhoudt: members, wars, etc...
Ik stream Poker, Retro Games & Good Vibes op Twitch.tv/Questje :-)
            Thanx all,.......
Ik heb nu een idee wat het is,......
Hoe komen clans aan leden????
Uit hoeveel leden bestaat een clan doorgaans?
                    Ik heb nu een idee wat het is,......
Hoe komen clans aan leden????
Uit hoeveel leden bestaat een clan doorgaans?
Strix (Skullflame)
            Soms ken je al mensen die zonder clan zitten, dan kan je die vragen of ze je clan willen joinen. Vaak gebeurt het ook in een server, als ze iemand goed zien spelen vragen ze of hij wil joinen enz.
Uit hoeveel leden, tsja ligt er maar net aan wat voor soort game het is, maar volgens mij ligt het meestal tussen de 7 en de 15 ofzo.
            Uit hoeveel leden, tsja ligt er maar net aan wat voor soort game het is, maar volgens mij ligt het meestal tussen de 7 en de 15 ofzo.
            clans zijn ervoor om in teamverband te spelen. als je in een clan speelt, gaan ook je skills sneller omhoog, dus je wordt veel sneller beter in het spel.
Verder is het gezellig omdat je clanmates echt goed gaat kennen, en met elkaar dingen gaat doen buiten de game enz enz.
En clanscene is gewoon kewl, sinds zoveel mensen dezelfde interesses hebben als jij

Verder is het gezellig omdat je clanmates echt goed gaat kennen, en met elkaar dingen gaat doen buiten de game enz enz.
En clanscene is gewoon kewl, sinds zoveel mensen dezelfde interesses hebben als jij
            En voordeel is dat je als clan een server kan huren/kopen/leechen 
Daarnaast is het gewoon leuk om aan competities mee te doen zodat je elkaar na de wedstrijd helemaal verrot kan schelden als je verliest

Daarnaast is het gewoon leuk om aan competities mee te doen zodat je elkaar na de wedstrijd helemaal verrot kan schelden als je verliest
            Het is gewoon leuk om in een clan te zitten.
Het is net een competitie zoals van een sport, maar dan in games

Het is net een competitie zoals van een sport, maar dan in games
            UT speel ik niet in een clan, daarvoor ben ik denk ik niet goed genoeg 
maar CS speel ik wel in clanverband
het is gewoon leuk om met een vast stel vrienden te gamen,
en dan in teamverband tegen andere teams

maar CS speel ik wel in clanverband
het is gewoon leuk om met een vast stel vrienden te gamen,
en dan in teamverband tegen andere teams

Pagina: 1