settlers 4 boten

Pagina: 1
Acties:
  • 518 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elgringo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-09 20:30
Ik heb een trade ship met settlers 4. Ook heb ik een harbor gebouwd, aangegeven welke goederen verplaatst moeten worden, en dan probeer in destination te zetten (ander eiland waar ik eigen grond heb) maar die boot gaat niet varen.

Hoe de fuck werkt dat? Die ferry's heb ik wel werkend gekregen, Het gaat trouwens om de map new start

if broken it is, fix it you should

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je zo'n steigertje gebouwd?
weet nog wel dat dat in settlers 3 moest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in settlers 4 moet het van harbor naar harbor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doekoeman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-03 16:34
het traden is van harbour to harbour.

Als je met dat ander schip wilt verkennen, en die vertrekt niet, ligt aan het feit dat je eerst een Cart (wagen met ezel) gebouwd moet hebben en die moet daarna vol komen met wat hout en hamers en met 4 of 5 makkers met een bijl en hamer. IS die helemaal af, dan vertrekt je ezel met wagen richting boot, en dan varen met die hap.:z

--==(¯`·.,_.---==»|| "A blowjob is better then no job!" - Popa Chubby ||«==---._.·¯)==--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elgringo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-09 20:30
Doekoeman schreef op 21 juli 2002 @ 23:13:
het traden is van harbour to harbour.

Als je met dat ander schip wilt verkennen, en die vertrekt niet, ligt aan het feit dat je eerst een Cart (wagen met ezel) gebouwd moet hebben en die moet daarna vol komen met wat hout en hamers en met 4 of 5 makkers met een bijl en hamer. IS die helemaal af, dan vertrekt je ezel met wagen richting boot, en dan varen met die hap.:z
en dan staat elke keer die kar in het water waardoor deze niet kan uitpakken...

if broken it is, fix it you should

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doekoeman
Kar in het water ?
Je moet als die cart in de boot zit, een plek aanklikken op bveen ander eiland.
Dan wordt die cart daar gelost.

--==(¯`·.,_.---==»|| "A blowjob is better then no job!" - Popa Chubby ||«==---._.·¯)==--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien heb je net een bug in het spel gevonden, als je car niet in je schip wil... moet je ff kijken of je ook nog problemen hebt als je je harbor egens anders bouwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doekoeman
Anders patch eroverheen. Daar zal het anders wel aan liggen.

Pagina: 1