Thinkpad X220 Tablet | Canon 600D + Canon EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM
Verwijderd
            misschien drivers van videokaart??
misschien patch voor jouw videokaart??
geef es wat meer specs
            misschien patch voor jouw videokaart??
geef es wat meer specs
            mot je hem op opengl zetten had ik eerst ook stond bij mij op direct3d...
zo ging ut teminste bij mij weg en geen gamecube vormig sky

zo ging ut teminste bij mij weg en geen gamecube vormig sky
            Ik was vergeten te zeggen dat ik 'm in Direct 3D draai. En OpenGL wil ni echt lukken, daar heb ik ook al een topic over lopen. Ik heb net Windows XP opnieuw helemaal geinstalleerd, met daarbij de nieuwste detonator drivers. Maar dit had ik ook al op mijn vorige install.

Misschien een overbodige gedachte, maar heb je al eens geprobeerd eea te testen op een Windows 98 installatie? Dat moet gegarandeerd werken en zoniet dan is er meestal iets anders dan software de schuldige.
En ja, ik hoor de meute al roepen: Met Windows XP moet het ook goed gaan. Inderdaad, maar met Windows 98 is het makkelijker (minder om aan te denken qua drivers ed).
            En ja, ik hoor de meute al roepen: Met Windows XP moet het ook goed gaan. Inderdaad, maar met Windows 98 is het makkelijker (minder om aan te denken qua drivers ed).
            Mijn voorkeur gaat eigenlijk uit naar W2K, omdat dat de stabielste Windows is. Maar ik heb heel veel programma's draaien en er zijn er een paar die niet op W2K draaien. En Win98SE liep bij mij minstens 5 keer per dag vast en daar heb ik ook geen zin meer in. Dus WinXP is een bewuste keuze.

Ik heb ni zo'n zin om voor 1 programma een dual boot te gaan maken. En het is ook handiger om eerst naar een andere oplossing te gaan zoeken

Uhm, volgens mij moet je videokaart openGL gewoon aankunnen dus dat zul je moeten spelen direct3d is sowieso kut.Op maandag 22 juli 2002 22:09 schreef Lord_Asswipe het volgende:
Ik heb ni zo'n zin om voor 1 programma een dual boot te gaan maken. En het is ook handiger om eerst naar een andere oplossing te gaan zoeken
            CS in Direct3D is zooooooo gaar, maar goed da's een open deur 
Gezien je videokaart (Geforce 2) moet OpenGL totaal geen problemen opleveren, ik heb namelijk ook een GF2 en dat draait als een zonnetje in OpenGl.
Ik gebruik trouwens nog een oude Detonator driver waar ik nog nooit problemen mee heb gehad. Je zou ook eens proberen (als het nou echt niet wil lukken) de driver die is meegeleverd te installeren.
            Gezien je videokaart (Geforce 2) moet OpenGL totaal geen problemen opleveren, ik heb namelijk ook een GF2 en dat draait als een zonnetje in OpenGl.
Ik gebruik trouwens nog een oude Detonator driver waar ik nog nooit problemen mee heb gehad. Je zou ook eens proberen (als het nou echt niet wil lukken) de driver die is meegeleverd te installeren.
            Wat ook raar is, is dat de driver van PowerColor zelf de enige is die mijn kaart goed herkent, de rest zegt dat ik een GF2Ti heb.
Maar PowerColor doet ni echt veel aan drivers en ik heb wel graag een beetje een nieuwe driver.
                    Maar PowerColor doet ni echt veel aan drivers en ik heb wel graag een beetje een nieuwe driver.

Pagina: 1