Hoi,
Ik heb net mijn nieuwe pctje binnen en die wil ik graag aansluiten op mijn t.v. Op mijn video heb ik daarvoor een scart in vrij. Nu las ik dat je voor het scherpste beeld een video/t.v. moest hebben die S-VHS(S-video) ondersteund.
Ik heb de boekjes maar eens opgezocht van de T.V. & video daar stond het volgende in:
Video(Mitsubishi HS-M50V)
Tvsysteem: Pal kleur en CCIR monochroom
Soort band: VHS band
Videoinput: o.5 tot 2.0 VP-p, 75 ohm 31 pin scart contact
T.V (Nokia - type ?)
Systeem Single Standaard: PAL BG/ PAL I
Systeem dual standaard: PAL/ SECAM BG, DK
Systeem euro: PAL/Secam BG, I, LL
Aasluitingen: Euro-AV/ scart
Aangezien ik 0,0 verstand van t.v's en video's heb - kan iemand mij vertellen of een van deze apparaten S-VHS ondersteund?
Als deze gegevens niet goed/onvoldoende zijn - vertel me dan even waar ik naar moet kijken.
Ik heb net mijn nieuwe pctje binnen en die wil ik graag aansluiten op mijn t.v. Op mijn video heb ik daarvoor een scart in vrij. Nu las ik dat je voor het scherpste beeld een video/t.v. moest hebben die S-VHS(S-video) ondersteund.
Ik heb de boekjes maar eens opgezocht van de T.V. & video daar stond het volgende in:
Video(Mitsubishi HS-M50V)
Tvsysteem: Pal kleur en CCIR monochroom
Soort band: VHS band
Videoinput: o.5 tot 2.0 VP-p, 75 ohm 31 pin scart contact
T.V (Nokia - type ?)
Systeem Single Standaard: PAL BG/ PAL I
Systeem dual standaard: PAL/ SECAM BG, DK
Systeem euro: PAL/Secam BG, I, LL
Aasluitingen: Euro-AV/ scart
Aangezien ik 0,0 verstand van t.v's en video's heb - kan iemand mij vertellen of een van deze apparaten S-VHS ondersteund?
Als deze gegevens niet goed/onvoldoende zijn - vertel me dan even waar ik naar moet kijken.
Apple en Joppiesaus all the way